//
کدخبر: ۲۳۹۷ //
سرمایه گذاری فولاد روی سعداوی

حریف سرسخت برانکو روی نیمکت کیست؟

نعیم سعداوی با تیم کم ستاره فولاد امسال موقعیت خوبی کسب کرده است و نسبت به موقعیت مشابه در سال قبل، اوجی شایسته با فولاد گرفته است.

حریف سرسخت برانکو روی نیمکت کیست؟

به گزارش فرتاک نیوز؛ در سال گذشته در این مقطع از زمان و در هفته شانزدهم تیم فولاد از 16 بازی با 11 امتیاز در رده 14 جدول بود اما امسال او با تیم فوتبال فولاد عملکردی بهتر از عملکرد تیم سال گذشته فولاد که با اسکوچیچ در مسابقات حضور داشت، ثبت کرده است.

 

فولاد با 23 امتیاز در حالی 12 امتیاز از تیم سال گذشته دارد که تیمش 9 گل زده بیشتر دارد ،8 گل کمتر خورده است و تازه آقای گل مسابقات لیگ را هم دارد.

 

فولادی ها با نعیم سعداوی به روز های خوب خود بر گشته اند .تیمی که بعد از سپاهان ،استقلال و پرسپولیس چهارمین تیم پر افتخار لیگ برتر است صاحب مربی خوبی است که مهندس شیمی است و فوتبال را خوب می شناسد .بیش از 20 بازی ملی دارد و در تیم های جنوب اهواز ،پرسپولیس و فولاد حضور داشته است .سعداوی در دوران مربیگری ،در مقطعی هدایت نفت آبادان و شاهین بوشهر را عهده دار بود اما در کادر فنی تیم های ملی زیر 21 سال و باشگاه پرسپولیس حضور یافت با این حال از سال 88 تا 7 سال یعنی بهار امسال دستیاری مربیان بزرگی مثل فرکی و مجید جلالی واسکوچیچ و... را در فولاد کرد و فولاد به گونه ای حرفه ای او را برای آینده آماده ساخت .حالا زمان بهره برداری از سرمایه گذاری فولادی ها برای استفاده از سرمایه های شخصی خود فرا رسیده است و اگر فولاد روزی با سرمایه گذاری روی بازیکنان نوجوان و جوان ،کعبی ها و مبعلی ها و منتظری ها و کاملی ها و... را به فوتبال عرضه داشت امروز روز استفاده از مربیانی است که فولادی ها برای استفاده خویش ساخته اند.

 

نعیم ،فوتبال حرفه ای خود را در سال 82 با فولاد تمام کرد در حالی که بازوبند این تیم را روی بازوی خود بسته بود.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان