//
کدخبر: ۲۳۱۱۱ //

جنگ منصوریان با برانکو در بازار نقل و انتقالات

سرمربى تیم فوتبال استقلال در فصل جارى خرید هاى ناموفقى در کارنامه خود داشته است.

جنگ منصوریان با برانکو در بازار نقل و انتقالات

به گزارش فرتاک نیوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از خرید‌های پر سروصدای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود که مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت. این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی خود از پرسپولیس به ملوان پیوست اما پس از اتمام خدمتش سر از استقلال درآورد.

 

کنعانی‌زادگان بازى زیادى براى آبى ها انجام نداد تا در نهایت وى دچار یک مصدومیت 8 هفته‌ای شد تا نامش از فهرست آبى ها براى همیشه خارج شود.

 

بختیار رحمانی هافبک سابق آبى ها نیز یکی دیگر از خرید‌های پر سرو صدای آبی‌پوشان بود. بازی‌های ضعیف این بازیکن در استقلال باعث شد کم کم او به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شود تا نیم فصل مجبور شود از این تیم جدا شده و به فولاد برگردد.

 

آرش افشین مهاجم خوزستانی که در چند برهه مختلف مورد توجه استقلال قرار داشت در نهایت به جمع آبى ها پیوست اما بهتر است بدانیم این بازیکن تا حدى در وضعیت خوبى از لحاظ فنى قرار نداشت تا در نهایت افشین هم کم کم نیمکت‌نشین شد تا در نقل و انتقالات نیم‌فصل راهی تیم همنام خوزستانی شود.

 

میعاد یزدانی بازیکن جوان استقلال که از سپیدرود رشت به این تیم پیوست تنها در 4 دیدار ابتدایی آبی‌پوشان برای دقایقی به میدان رفت و دیگر به او فرصت بازی نرسید. البته یزدانی جزو خرید‌های ارزان استقلال محسوب می‌شود و قرارداد 120 میلیونی او با توجه به اینکه تنها 24 سال دارد شاید خیلی برای آبی‌پوشان منفی نباشد.

 

فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال که در فهرست اولیه پرسپولیس قرار داشت در نهایت آبی‌پوش شد. قربانی عاقبت بهتری نسبت به سایر نفرات این فهرست در استقلال داشت و در بازی‌های مختلف استقلال برای این تیم به میدان رفت اما عملکرد نه چندان خوب او در کنار درخشش امید ابراهیمی و امید نورافکن در پست هافبک دفاعی باعث شد اکثر بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال کند و پیشنهاد پرسپولیس به این شکل این بازیکن را هوایی کند.

 

علاوه بر این بازیکنان، تمدید قرارداد با امین حاج‌محمدی نیز به نوعى یکى از خرید هاى اشتباه منصوریان بود.

 

با این وجود به نظر مى رسد منصوریان بیش از اینکه به فکر رفع نیازهای تیمش باشد به دنبال پیروز شدن جنگ‌های نقل و انتقالاتی با پرسپولیس است و بازیکنانی را می‌خرد که مورد نظر برانکو بوده است.

 

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید سرمربى استقلال در نقل و انتقالات پیش رو چقدر در خرید هایش موفق خواهد بود.

 

البته ناگفته نماند استقلال در فصل جاری خرید‌های موفقی همچون کاوه رضایی، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق‌دوست، علی قربانی را هم داشته است.

 

به این ترتیب آیا منصوریان مى تواند در نقل و انتقالات پیش رو خرید هاى خوبى را انتخاب کند یا خیر.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان