//
کدخبر: ۲۱۴۹ //

خط‌ و‌ نشان مهاجم نیجریه‌ای برای انصاری فرد

مهاجم ایرانی تازه وارد المپیاکوس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم خواهد داشت و باید با مهاجمان باکیفیت المپیا به رقابت بپردازد.

خط‌ و‌ نشان مهاجم نیجریه‌ای برای انصاری فرد

کریم انصاری فرد که بعد از یک و نیم فصل درخشش در سوپرلیگ یونان توجه غول فوتبال این کشور را به خود جلب کرد و آنها توانستند در جدال با دیگر مشتریان این مهاجم او را به خدمت بگیرند. انصاری فرد البته در جمع المپیاکوسی‌ها رقابت شدیدی با دیگر مهاجمان این تیم خواهد داشت. این تیم روز گذشته در جام حذفی برابر پلاتانیاس قرار گرفت و توانست با دبل مهاجم نیجریه‌ای خود با تساوی دو بر دو به کار خود خاتمه دهد. 

 

براون عایده، مهاجم نیجریه‌ای المپیاکوس که دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، در سال 2015 از لیگ برتر جزیره و تیم وست برومویچ راهی این تیم شده است. او سابقه بازی در دیناموکیف را نیز در کارنامه دارد و با ثبت 34 گل زده در ترکیب این تیم یکی از گلزنان برتر تیم اوکراینی محسوب می شد. این مهاجم نیجریه ای در این فصل 14 بازی برای این تیم به میدان رفته و 12 گل به ثبت رسانده است. 

 

 

براون عایده تنها رقیب کریم انصاری فرد در المپیاکوس نمی‌باشد و سباستیائو جونیور برزیلی و اسکار کاردوزوی پاراگویه ای از دیگر رقیبان انصاری فرد در تیم صدرنشین سوپرلیگ یونان محسوب می‌شوند. اسکار کاردوزو فصل گذشته از ترابوزان اسپور ترکیه راهی این تیم شده و البته در امر گلزنی چندان موفق عمل نکرده و در 11 بازی اخیرش برای المپیاکوس تنها 2 گل به ثبت رسانده. سباستیائو جونیور نیز که سابقه حضور در پورتو و استوری پرتغال را در کارنامه دارد در این فصل تنها 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده و این مساله نشان می دهد کریم برای اینکه بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب هجومی المپیاکوس داشته باشد باید با گلزن نیجریه ای رقابت کند و براون عایده را از پیش رو بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان