//
کدخبر: ۱۹۹۸۸ //

طارمی فکر می‌کرد با پنالتی چیپ محبوبیتش بیشتر می‌شود/ مقصر نیمکت ضعیف پرسپولیس برانکو است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت پرسپولیس خیلی ضعیف است و مقصر اصلی هم برانکو است.

طارمی فکر می‌کرد با پنالتی چیپ محبوبیتش بیشتر می‌شود/ مقصر نیمکت ضعیف پرسپولیس برانکو است

به گزارش فرتاک نیوز، ضیاء عربشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ، در خصوص تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس به 3 امتیاز این دیدار احتیاج داشت ولی تیم الریان خیلی خوب بازی کرد و ذهن و تفکر فوتبالی خوبی داشت و پرسپولیس نتوانست این تیم را شکست دهد

وی ادامه داد: پرسپولیس برای پیروزی به زمین آمده بود ولی الریان به مساوی با این تیم هم راضی بود ولی گهگاهی هم به حمله می‌کرد و موقعیت‌های خوبی را درست می‌کرد. در بازی رفت هم الریان تهاجمی بازی می‌کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تاکید کرد: مثلث تاباتا، گارسیا و سوریا واقعا بی‌نظیر بود و به‌نوعی این 3 بازیکن کار را برای الریان در می‌آوردند ولی با این اوصاف اگر پنالتی طارمی گل می‌شد ورق کلا بر می‌گشت.

عربشاهی خاطرنشان کرد: اگر پنالتی طارمی گل می‌شد، بازیکنان الریان عقب نمی‌کشیدند ولی کاری هم از دستشان بر نمی‌آمد.

وی در مورد پنالتی چیپ طارمی که تبدیل به گل نشد عنوان کرد: طارمی فکر می‌کرد این پنالتی گل می‌شود و محبوبیتش با این پنالتی چیپ بیشتر می‌شود ولی متاسفانه نتوانست این پنالتی را گل کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص نیکمت پرسپولیس گفت: نیمکت پرسپولیس خیلی ضعیف است و مقصر اصلی هم برانکو است. برانکو می‌توانست در نیم‌فصل نیمکت خود را تقویت کند اما این کار را انجام نداد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان