//
کدخبر: ۱۹۷۱۷ //

رقابت وفایی با نفر ۳۳ اسنوکر حرفه‌ای‌های جهان

حسین وفایی که در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان که به صورت تور حرفه ای ها در انگلیس برگزار می شود، حضور دارد با پیروزی مقتدرانه برابر حریف مصری در گام اول امروز به مصاف متیو سلت از کشور میزبان می‌رود.

 رقابت وفایی با نفر 33 اسنوکر حرفه‌ای‌های جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان که به صورت تور حرفه ای ها برگزار می شود از روز شنبه در انگلیس آغاز شد که حسین وفایی قهرمان ارزنده بیلیارد به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حاضر است.

 سطح این بازی‌ها بسیار بالاست و علاوه بر وفایی چهره‌های نام آشنای دیگری مانند سالیوان، جاترام و جان هیگینز نیز حضور دارند.

تعداد اسنوکر بازان حرفه ای در جهان ۱۲۸ نفر است و این مسابقات هم که در انگلیس برگزار می‌شود در واقع مسابقات قهرمانی جهان به شمار می رود.

 با توجه به سطح بالای مسابقات، جایزه این رقابت‌ها برای نفر اول معادل ۲ میلیارد تومان به پول ایران است.

 حسین وفایی هم  کار خود را در این رقابتها آغاز کرد. وی در دیدار نخست موفق شد با نتیجه ۱۰ بر یک حاتم یاسین از مصر را شکست دهد و به مرحله بالاتر صعود کند. او همچنین موفق به ثبت برک(Break) ۱۰۴ در این بازی شد.

وفایی در مسابقه بعدی به مصاف متیو سلت قهرمان نام آشنای انگلیسی می رود. سلت دارای رنکینگ ۳۳ حرفه ای های جهان است. این دیدار امروز دوشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

 درخشش  خیره کننده حسین وفایی در یک سال اخیر در سطح جهانی توجه‌ها را به سوی ایران جلب کرده است و باید دید مقابل اسنوکرباز حرفه ای انگلیس چه می‌کند.

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان