//
کدخبر: ۱۸۵۹۰۱ //

میلیاردر ویران شده‌ای به نام استقلال!

استقلال تهران برای رهایی از بند این روزهای تاریک و ابری به یک معجزه نیاز دارد، امروز مسائل فوتبالی و حاشیه‌ای که درهم تنییده شده، اجازۀ نفس کشیدن را از آبی‌ها گرفته تا حتی هزینه‌های میلیاردی هم نتواند چاره‌ای بر زخم عمیقشان باشد.

میلیاردر ویران شده‌ای به نام استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال امروز، سپر بلای خوبی دارد، فرهاد مجیدی! مردی که برای انجام معجزه به خانۀ ویران شدۀ قدیمی بازگشت و حالا خود اسیر در این ویرانه‌ها شده و برای رهایی نیاز به یک معجزۀ خاص دارد! فرهاد تا زمانی که مهرۀ اصلی بازی آبی‌ها نشده بود، شاید باورش برایش سخت بود که حد بحران تا به این اندازه عمیق باشد، اما او بالاخره به واقعیت ماجرا پی برد و حالا جزئی از این بازی دو سر باخت است.

باشگاهی که بیش از 400 میلیارد تومان را به فنا داده و حالا مدعیانه، تیر فرار خود را به بر در این و آن می‌کوبد، دیگر چه بهانه‌ای می‌تواند برای کسب موفقیت داشته باشد؟! عموماً پول و حمایت در فوتبال ایران، عامل اصلی کسب موفقیت برشمرده می‌شود؛ استقلال در بهترین حالت ممکن و در ایده‌آل‌ترین شرایط از تمامی امکانات برخوردار بود، اما نتیجۀ پایانی آن بسیار تلخ‌تر از حد تصور بود.

برای یک بار هم که شده باید مشخص کرد که چه بر سر این باشگاه بزرگ آمده است؟! دلال‌ها؟ مدیران؟! مربیان؟! بازیکنان؟! مسئولین بالارتبه؟! چه کسی پاسخگوی این وضع امروز استقلال است که دیگر هیچ خط قرمزی ندارد و بدترین خبر ممکن، برایش یک خبر معمولی به حساب می‌آید؟! باشگاهی دولتی که بر پایۀ پول بیت المال اداره می‌شود و هیچ نظارتی بر روند مخارج آن صورت نمی‌گیرد، چطور ممکن است به این راحتی میلیاردها تومان را به باد داده باشد و امروز در چنین وضعی قرار داشته باشد؟!

استناد ما به تمام افشاگری‌هایی است که مدیران و مربیان و بازیکنان و پیش‌کسوتان این باشگاه ترتیب داده‌اند، به نظر می‌رسد تمامی ارکان باشگاه استقلال از رقم خوردن تخلفات بزرگ مطلع بوده‌اند و تنها هواداران همیشه در تکاپو بر روی سکوها، غریبه‌های این داستان‌ها بوده‌اند! یک سوال بسیار ساده وجود دارد! چرا وقتی که در استقلال تخلفات بزرگ در حال وقوع یافتن بود، کسی آن را حداقل بیان نکرد؟! چگونه می‌توان باور کرد که امروز مدعیان صداقت، نیتی درست دارند وقتی در آن روزها سکوت اختیار کرده بودند؟!

امروز پردۀ اعتماد میان هوادار و باشگاه هم دریده شده و عاقبت فرهاد مجیدی همانند آنچه که بر سر علیرضا منصوریان نازل شد، پیش‌بینی می‌شود! این همه قربانی برای چه؟! چندین میلیارد دیگر قرار است این دست‌های پشت پرده را سیراب کند؟! استقلال تاوان چه را می‌دهد؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان