//
کدخبر: ۱۷۹۸۵ //
سومین مرحله لیگ جهانی کاراته؛

گنج زاده سومین طلای ایران را شکار کرد

گنج زاده برای کسب نشان طلا رو در روی «گویتا آرخان» از گرجستان قرار گرفت که با نتیجه 3 بر یک مقابل این ورزشکار برنده از تاتامی خارج شد و به مدال طلا دست یافت.

 گنج زاده سومین طلای ایران را شکار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه سومین و آخرین روز از سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2017 موسوم به کاراته وان، سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم که با 5 پیروزی متوالی فینالیست شده بود برای کسب نشان طلا رو در روی «گویتا آرخان» از گرجستان قرار گرفت که با نتیجه 3 بر یک مقابل این ورزشکار برنده از تاتامی خارج شد و به مدال طلا دست یافت.

در کارنامه افتخارات کاراته‌کای گرجی مدال طلای 2014 و مدال برنز 2008 مسابقات قهرمانی جهان، 2 مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا در سالهای 2005 و 2012 و یک طلا، یک نقره و 6 مدال برنز کاراته وان به چشم می خورد.

گنج زاده برای رسیدن به فینال این مسابقات، عصر دیروز «سباستین براجیچ» از سوئد را 4 بر صفر برد، در ادامه «مایکل بابوس» از لهستان را با همین نتیجه مغلوب کرد. در گام سوم «امین رضایی» را با نتیجه 3 بر 2 پشت سر گذاشت و با شکست 5 بر صفر «پراتما ادیتیا» از اندونزی به مرحله نیمه نهایی رفت تا رو در روی «یامانگو» از ترکیه قرار بگیرد.

سجاد در مبارزه علیه حریف ترکیه در دو دقیقه و 18 ثانیه رقیبش را 8تایی کرد و با نتیجه 9 بر یک مرد پیروز میدان شد. این سومین مدال مرد قدرتمند کاراته ایران در کاراته وان های سال 2017 است. پیش از این او دی‌ماه در کاراته‌وان پاریس به نشان طلا دست یافت و اسفندماه در روتردام به مدال برنز رسید.

سجاد در حال حاضر پرافتخاترین کاراته‌کای سنگین وزن‌جهان است.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان