تاریخ انتشار: 1398/01/14 11:23
کد خبر: 104822

وعده جدید مدیران پرسپولیس به برانکو

سرمربی کروات پرسپولیس همچنان برای دریافت مطالباتش از این باشگاه با چالش مواجه است و وعده جدیدی را دریافت کرد.
وعده جدید مدیران پرسپولیس به برانکو

سرمربی کروات سرخپوشان که پیش از ترک ایران در تعطیلات سال نو به شدت بابت عدم دریافت مطالباتش موضع خود را طی نامه‌ای به باشگاه اعلام کرده بود، در بازگشت به تهران نیز نتوانست به حق و حقوق خود تا این لحظه دست یابد.

خزانه خالی باشگاه و البته هزینه‌های جاری باشگاه که طی دو دیدار آتی خارج از خانه مقابل الاهلی عربستان شرایط را برای آنها سخت‌تر‌ خواهد کرد، باعث شده تا مدیران تیم به دنبال راهی برای تفاهم با سرمربی موفق خود باشند.

در این زمینه بزرگترین منبع آنها قسط پایانی اسپانسر است که باید اردیبهشت ماه پرداخت شود.

پرسپولیس که برخلاف همتای خود در باشگاه رقیب این منبع درآمدی را در اردیبهشت پیش خور‌ نکرده، امیدوار به دریافت آن است تا مشکلات مالی خود و خصوصا مطالبات کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ که اکنون ششمین ماه بدون دریافت دستمزد را پشت سر می‌گذارد را پرداخت کند. مدیران باشگاه در جلسه‌ای به همین منظور با برانکو برای صبر‌ تا آن مقطع به توافق دست یافته‌اند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در توافق با فدراسیون به دنبال دریافت حق حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی اژ طریق فیفا است که این مبلغ نیز می‌تواند در این شرایط مشکلات بزرگی را مرتفع کند هرچند با تحریم‌های بانکی که فدراسیون با آن مواجه است هنوز راه حلی برای دریافت آن یافت نشده تا قسط پایانی سرمربی سابق خود (کارلوس کی‌روش) را نیز پرداخت کند.

با تمام این شرایط برانکو باید در انتظار این اتفاق باشد تا مدیران جدید هرچه زودتر مشکلات مالی تیم که به زودی سررسید جدید مطالبات بازیکنان را نیز در پی خواهد داشت، برطرف کنند. موضوعی که با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نیازمند تدبیر بزرگ‌تری از سوی مدیران تیم علاوه بر قراردادهای کنونی با اسپانسر پیامکی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygdlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو بر سر دو راهی تصمیم سرنوشت‌ساز!