تاریخ انتشار: 1398/01/10 11:16
کد خبر: 105192

منشا خنجر شفر براى کشتن برانکو

گادوین منشا یکی از چهره های اصلی دربی خواهد بود.
منشا خنجر شفر براى کشتن برانکو

دربى ١٠ فروردین را مى توان از جذاب ترین دربى هاى چندسال گذشته دانست. دو تیم پرسپولیس و استقلال در رتبه اول و دوم لیگ قرار دارند و با توجه به فاصله دو امتیازى،در صورت برد، استقلال میتواند طعم صدرنشینى را بچشد. اما هیجان این بازى فقط به برد و باخت و صدرنشینى نیست بلکه حضور یک بازیکن این بازى را جذاب تر مى کند و او کسى نیست جز گادوین منشا.بازیکنى که در نیم فصل در لیست مازاد برانکو قرار گرفت و انتخابى جنجالى راهى تیم رقیب،استقلال تهران شد. انتخابى که تعجب هواداران آبى و قرمز را در پى داشت.

گاودین منشا که در فصل ٩٥-٩٦ در تیم پیکان بعنوان نقش اول خط حمله و مهاجمى زهردار خود را مطرح کرد.در انتهاى فصل با قراردادى دو ساله به پرسپولیس پیوست در اواسط فصل ٩٦-٩٧ که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتى محروم شد و مهدى طارمى راهى قرار شد. برانکو انتظار داشت منشا بتواند جاى طارمى را در در خط حمله پر کند. هرچند که گادوین شروعى پر فروغ در لیگ قهرمانان آسیا داشت اما در لیگ برتر على علیپور خود را بعنوان مهاجم اصلى و آقاى گل مطرح کرد. سرمربى پرسپولیس که به باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ابتداى فصل ٩٧-٩٨ امیدوار بود به مسئولان باشه اعلام کرده بود که در صورت حق خرید بازیکن منشا را به فروش برسانند این اتفاق نیافتاد و وى همچنان در این تیم ماند ولى منشا همچنان در نیم فصل اول دو چهره متفاوت از خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان از خود نشان داد. یک مهاجم بیخیال در بازى هاى لیگ و یک مهاجم زهردار در آسیا.

در نیم فصل دوم که پرسپولیس مى توانست بازیکن بگیرد،در اولین اقدام منشا را در لیست فروش قرارداد و این بازیکن على رغم تمام پیشنهاد ها به تیم استقلال پیوست.وى که انگیزه فراوانى دارد قطعا در دربى شانس اول گلزنى هست. هر چند که این انتقال مى تواند شمشیر دو لبه باشد و دربى مقابل هجمه هواداران سرخپوش نتواند بازى درخشانى ارائه دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj976

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمونی برای سنجش وفاداری؛ پرسپولیسی ها مثل ستاره های یوونتوس می شوند؟