//
کدخبر: ۱۷۴۱۴ //

مهاجم پرسپولیسی بالاتر از سایر مهاجمین تیم ملی

بدست آوردن موقعیت‌های زیاد، زدن گل‌های پرتعداد و خراب کردن موقعیت‌های پرتعدادتر، خصوصیات منحصر به فرد طارمی در پرسپولیس است.

مهاجم پرسپولیسی بالاتر از سایر مهاجمین تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکنی که هدف اصلی بیشتر حملات پرسپولیس محسوب می‌شود و بیش از هر بازیکنی، دروازه حریف را هدف می‌گیرد. بازی در پست وینگر راست یا چپ، باعث شده بود حضور طارمی در تیم ملی کم گل‌تر و کم موقعیت‌تر از پرسپولیس باشد اما در دو بازی اخیر، طارمی توانست در تیم ملی هم تاثیرگذارترین مهره تهاجمی کی‌روش شود.

 

ایران در این دو بازی، با دو گل سه امتیازی طارمی حریفانش را شکست داد. طارمی هر مسابقه، 4 شوت به سمت دروازه زد. بیشتر از مجموع همه شوت‌هایی که دیگر مهاجمان تیم ملی، در این بازی‌ها زدند. در بازی مقابل قطر، انصاری‌فرد و آزمون کنار طارمی در خط حمله تیم ملی بودند. آزمون 3 ضربه به سمت دروازه داشت و انصاری‌فرد، فقط یک شوت زد. بازی با چین جهانبخش 

 

و جهانبخش در خط حمله به میدان رفتند. گوچی 2 و جهانبخش یک ضربه به سمت دروازه حریف داشتند.

 

طارمی در این دو مسابقه، 8 بار به سمت دروازه حریف ضربه زد و 4 مهاجم دیگر تیم ملی، مجموعا 7 ضربه به سمت دروازه قطر و چین داشتند. عجیب نیست که هر دو گل تیم ملی در این بازی‌ها، به نام طارمی خورده باشد و روی بیشتر موقعیت‌ها رد پای او دیده شود. مهاجم خطرناک پرسپولیس، حالا در کنار لژیونرهای ایران هم توانسته به مهمترین مهره تهاجمی کی‌روش تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان