//
کدخبر: ۱۷۳۴۴ //

دایی:کی‌روش از تمام مربیان ایرانی بالاتر است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:خیلی وقت است که حرف‌هایی زده‌ام و در این مدت فقط فریاد نکشیدم که تیم ما صاحب ندارد و نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم.

دایی:کی‌روش از تمام مربیان ایرانی بالاتر است

به گزارش فرتاک نیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سیاه‌جامگان اظهار داشت: سال نو را تبریک می‌گویم، امیدوارم سال خوبی داشته باشید. اولین بازی بعد از عید با سیاه‌جامگان برگزار می‌کنیم. تیمی است که خیلی تلاش می‌کند تا از پایین جدول جدا شود و در لیگ برتر بماند. ما هم شرایط خوبی داریم و سعی می‌کنیم به رده‌های بالاتر برسیم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما و سیاه‌جامگان حساس است و خیلی روی این بازی حساب کرده‌ایم تا با گرفتن 3 امتیاز در بالای جدول شرایط خوبی داشته باشیم. شرایط برای تیم ما خوب نبوده اما بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که ادامه لیگ را خوب انجام دهند و حتی بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه با استعفای شهریاری وضعیت باشگاه نفت چطور خواهد شد، اظهار داشت: کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم این بود که با بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا ادامه لیگ را خوب انجام دهیم و بازیکنان هم بدون چشم‌داشت کار می‌کنند، خیلی وقت است که حرف‌هایی زده‌ام و در این مدت فقط فریاد نکشیدم که تیم ما صاحب ندارد و نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. انواع و اقسام طلبکاران با شروع تمرینات ما پیش من آمدند و همه دنبال مطالباتشان هستند. من در اکثر تیم‌هایی که در سال‌های اخیر کار کردم شرایط خوب نبود اما شرایط ما به این بدی هم نبود. کسی که غذا آورده یا یخ آورده از ما طلبکار است. ما مثل تیم محلی هستیم که دور هم جمع شدیم و کسی هم پاسخگوی ما نیست. حتی چند روز قبل صحبت کردم که بعد از بازی فردا بازیکنان به سالن بدنسازی بروند و وزنه بزنند اما محسن خلیلی گفت که پول آن را چه کسی می‌دهد؟ وضعیت ما تا این حد بد است و من شرمنده بازیکنانم شده‌ام.شاید اگر از تیم ما درست حمایت می‌شد می‌توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم، ما از اول سال مشکلات داشتیم و فقط وعده و وعید به ما داده‌اند.

دایی ادامه داد: به نظر من شهریاری برخلاف میل باطنی‌اش استعفا داد و دوست داشت که بماند اما او فقط وعده می‌داد. می‌گفتند که بهمن ماه و اسفندماه هرکدام ۲۰ درصد پول می‌دهند اما فقط زمان را خریدند و شاید اگر از روز اول می‌گفتند پول نداریم، شرایط بهتر بود. در مصاحبه قبلی‌ام گفتم که ما فقط ۳-۴ بازی کمتر از پرسپولیس لباس قرمز پوشیدیم و همه خندیدند. ما از همه جهت در مضیقه هستیم و حتی لباس بازی و تمرین نداریم. بعد می‌گویند با یک شرکت ایتالیایی قرارداد داریم اما لباس کو؟ حداقل به ما لباس تمرین بدهند. الان باید زمین ما غلتک بخورد اما آقایان بدهکار هستند و ما می‌خواهیم این بار از جیب خودمان پول بدهیم که آنها هم لطف کردند و فردا می‌آیند تا زمین غلتک بخورد.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: زمین تمرین ما خط‌کشی ندارد، اینها تازه مشکلات پیش پا افتاده است، بدهی‌های کوچک را بدهند تا پشت سر تیم دعا باشد، من واقعاً از نفرین این افراد می‌ترسم. یکی ۷ میلیون و یکی ۱۵ میلیون از ما طلب دارد، یک نفر ۸۰۰ هزار تومن؛ حداقل پول اینها را بدهید تا پشت سر ما نفرین نباشد، این بازیها کهنه شده که بیانیه می‌دهند و می‌دانم که یکی از همکاران خودتان است که این کارها را می‌کند، اینها با آدم بازی می‌کنند، بچه‌های ما عصبانی هستند و ما خواهش کردیم که تمرین کنند و با هم بخندیم. مطمئناً در ۶ بازی باقیمانده و فینال جام حذفی تلاش زیادی خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

وی در مورد شرایط تیم نفت گفت: بازیکنان تیم نفت خیلی خوب هستند، در دوران مربی‌گری‌ام فقط زمانی که با تیم سایپا قهرمان شدیم بچه‌های تیم اینقدر به هم نزدیک بودند، اکنون هم شرایط بازیکنان ما همین است اما امسال شرمنده بازیکنان هستیم، همه کاری کردیم تا حداقل پاره‌ای از مشکلات بازیکنان حل شود اما یکنفره نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد. کار من چیز دیگری است، من باید بر روی مسائل فنی کار کنم اما مدام درگیر مشکلات بودم، با وجود همه مشکلات وضعیتمان در جدول خوب است. روزی که با نفت قرارداد بستم از من خواسته شد تا این تیم را در لیگ برتر نگه دارم، اصلاً فکر این چیزها را نمی‌کردم که چنین نتایجی بگیریم.

وی افزود: مسئول تدارکاتی که قراردادش ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است وقتی به او ۴۰ درصد این قرارداد را بدهید چه کاری می‌تواند بکند؟ اسم این مسائل ظلم است، اسم این چیزها را کوتاهی نمی‌گذارم، مگر می‌شود از کنار این مسائل بی تفاوت بگذرد، پول یخی را نمی‌دهند و با او تسویه حساب نکرده‌اند آن هم در حالیکه دوباره یخ می‌خواهیم. اگر این حرف‌ها را بزنم می‌گویند دایی هر وقت به هر باشگاهی می‌رود دوباره مشکل‌ساز می‌شود، من مشکل‌ساز نیستم بلکه مشکلات را برای ما درست می‌کنند. من از جیبم خرج نکنم، پول من و بازیکنان را به موقع بدهند، مشکلی وجود ندارد. یکسری مسائل باعث می‌شود که نتوانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم. می‌خواهیم سرمان درست و حسابی بالا باشد، باید مشکلات را حل کنیم، بازیکنان همه هم‌قسم شده‌اند که تا آخر فصل صحبتی از پول نکنند تا ببینیم باشگاه به خودش می‌آید یا خیر.

سرمربی نفت تهران در مورد تشکر کی‌روش از او بخاطر حمایت از تیم ملی گفت: ما وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم، من عاشق تیم ملی هستم، عاشق این هستم که مردمان من خوشحال شوند، مردم ما بجز فوتبال و چند ورزش دیگر که از ته دل خوشحال شوند چیز دیگری دارند؟ خداراشکر می‌کنم که تیم ملی موفق شده است، از وقتی کی‌روش آمده تحول بزرگی در فوتبال ما ایجاد کرده است، در هر بازی ۲-۳ تغییر داریم اما نتیجه می‌گیرد، مگر شوخی است؟ که تیم ملی این همه بازی کند و گل نخورد و به اکثر تیم‌ها هم گل بزند؟ کی‌روش از نظر فنی و فوتبالی از تمام ما مربیان ایرانی بالاتر است، شاید من و همکارانم از این حرف من خوششان نیاید اما او مربی منچستر و رئال مادرید بوده، سرمربی پرتغال بوده است، باید قدر اینها را بدانیم. نگاه کنیم اکنون در تیم ملی پوست‌اندازی شده است. تیم ملی ما خوب بازی می‌کند، اکنون ببینید مردم چقدر به ورزشگاه می‌روند، در سالیان قبل چقدر تماشاگر برای تیم ملی به ورزشگاه می‌رفتند؟ مردم کی‌روش را دوست دارند، او از نظر فنی و وظایفش برای ما کم نگذاشته است، وظیفه من و امثال من است که از کی‌روش و تیم ملی و هرکسی که در تیم ملی است حمایت کنم تا تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند و برای اولین بار بتوانیم برای جام جهانی از گروهمان صعود کنیم.

دایی در مورد اینکه فصل بعد به ماندن در تیم نفت فکر می‌کند بخصوص اگر این تیم قهرمان شود، گفت: به فصل بعد فکر نمی‌کنیم، اکنون فکر هر روزمان را می‌کنیم، هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شویم به این فکر می‌کنیم که چه کاری باید انجام دهم، اگر بتوانیم مشکلات روزانه را حل کنیم کار بزرگی کرده‌ایم.

دایی در مورد اینکه بزرگترین آرزویش در سال ۹۶ چیست، گفت: همیشه آرزو کرده‌ام که وضع اقتصادی کشورم خوب شود، شاید بیشتر از شما در جامعه باشم و با مردم ارتباط دارم، وضع اقشار مردم خیلی خراب است، بزرگترین ‌آرزویم این است که هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندانش نباشد، ان‌شاالله از نظر ورزشی تیم ملی به جام جهانی صعود کند که دور از دسترس هم نیست و با پیروزی برابر ازبکستان می‌توانیم به جام جهانی برسیم.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان