//
کدخبر: ۱۷۳۴۱ //

مصاحبه جدید کی روش که شاید پرسپولیسی ها را دلخور کند!

کارلوس کی‌روش در بخشی از مصاحبه‌اش با مجله معروف فور فور تو در تعریف هواداران قرمز و آبی اصطلاحی جامعه شناسانه به کار برده است.

مصاحبه جدید کی روش که شاید پرسپولیسی ها را دلخور کند!

به گزارش فرتاک نیوز، انتشار مصاحبه جدید کارلوس کی روش با مجله فور فور تو ، کلی نکات جالب دارد. او بعد از 5 سال برای اولین بار درباره تیم های قرمز و آبی تهران ، این قدر واکاوی شده سخن گفته. معمولا او همیشه سعی داشت از تعابیر باشگاهی و ورود به آن پرهیز کند اما این بار جمله ای گفته که نگاهی جامعه شناسانه به ترکیب طرفداران قرمز و آبی است. کارلوس تقریبا همان حرفی را زده که همیشه به نوعی وجود داشته اما این بار رسمی و از سوی یک مقام ارشد فوتبالی در ایران گفته شده که ایرانی هم نیست. او گفته است:«The first is that while Persepolis may have traditionally represented the working-class of Tehran, with the middle-classesgetting behind Esteghlal. »

 

جمله ای که ترجمه اش می شود:«پرسپولیس نماینده طبقه کارگر تهران و استقلال نماینده قشر متوسط است .» اینکه پرسپولیسی ها از سوی طبقه کارگر حمایت شوند و طرفداران شان بیشتر باشند ، برای آنها که ادعا دارند پر طرفدار ترین تیم ایران و البته با کلاس ترین و تحصیلکرده ترین طرفداران را دارند ، در تقابل با استقلالی ها که از سوی کی روش طبقه متوسط یا جامعه کارمندی لقب گرفته اند ، بی شک در کری های استقلال و پرسپولیسی هواداران دو تیم حسابی اثر خواهد داشت!

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۴۱ //
ارسال نظر
 
  • Ali

    منظورش اینه که پرسپولیس مردمیه و کاملا د رست گفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان