//
کدخبر: ۱۷۳۲ //
در اختلاف کی‌روش و برانکو حق با برانکو است

میناوند: طارمی آقای گل می‌شود

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است مهدی طارمی آقای گل این فصل از مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

میناوند: طارمی آقای گل می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهرداد میناوند پس از دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: با تمام احترامی که برای بازیکنان لیگ برتر قائلم اعتقاد دارم مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر می‌شود.

وی در خصوص مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش علیه برانکو ایوانکویچ عنوان کرد: نظر کلی من این است که برانکو در برنامه تلویزیونی مقتدرانه حرف زد و حق هم با او بود. وقتی تیم ملی لژیونرها را در اختیار ندارد و بازی دوستانه‌ای هم قرار نیست برگزار شود دلیل ندارد اردو داشته باشد. به طور کلی فوتبال ما از این اختلافات ضرر می‌کند و باید بزرگترها بنشینند و مشکل را حل کنند. این مسئله هم باید در نظر گرفته شود که پرسپولیس به دلیل اینکه ملی پوشان بسیاری دارد و نماینده ایران در آسیا است حق دارد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در تمام دنیا 72 ساعت قبل از بازی ملی بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند، ما می‌گوییم اینجا ایران است، کمی بیشتر بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند، ولی فکر می‌کنم در این اردوی آخر حق کاملا با برانکو بود و باز هم تاکید می‌کنم بزرگتر‌ها باید در این مسئله ورود و این مشکل را حل کنند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان