//
کدخبر: ۱۷۲۸۳ //

مورینیو: خرید نیمار غیرممکن است، هدایت برزیل هیجان انگیر خواهد بود

سرمربی منچستریونایتد خرید ستاره بارسلونا را کاری غیرممکن می داند.

مورینیو: خرید نیمار غیرممکن است، هدایت برزیل هیجان انگیر خواهد بود

به گزارش فرتاک نیوز، ژوزه مورینیو معتقد است در حال حاضر هیچ تیمی نمی تواند ستاره برزیلی را از بارسلونا جدا کند. نیمار اخیرا به انتقال به اولدترافورد نسبت داده می شد، اما مورینیو نظر دیگری دارد، او در این خصوص توضیح داد: من همیشه سعی می کنم با برنامه باشم و اهدافم را دنبال کنم و از باشگاه ها بپرسم که چه چیزهایی به من می دهند. این را می دانم که نیمار دور از دسترس است و باشگاهی مثل بارسلونا هرگز او را از دست نخواهد داد.

مسی هنوز جوان است و چند سال دیگر بازی خواهد کرد، او تازه 30 سال دارد، اما نیمار پس از او جانشین خوبی خواهد شد. فکر می کنم خرید نیمار مانند باز کردن قفل یک گاو صندوق است.

مورینیو در خصوص هدایت تیم ملی برزیل هم افزود: فکر می کنم پس از هدایت منچستریونایتد به یک کار ساده تر نیاز دارم، هدایت برزیل کار سخت تری است، اما قطعا هیجان انگیر خواهد بود. هر مربی دوست دارد با بهترین ها کار کند. برزیل همیشه نشانه استعداد است و در هر زمانی که باشد این موضوع در تیم وجود دارد. اما باید اعتراف کنم که کار خیلی سختی خواهد بود. هر برزیلی در آن تیم یک مربی خواهد بود، و هر خبرنگار درون خود یک مربی است. فکر می کنم کار کردن در برزیل از هر کشور دیگری سخت تر باشد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان