//
کدخبر: ۱۷۲۳۷ //

برانکو به رضاییان پیام داد

رامین چند هفته ای است از پرسپولیس اخراج شده و هر قدر هم خوب تمرین کرده باشد از شرایط مسابقه به دور بوده است.

برانکو به رضاییان پیام داد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر کی روش به رامین بازی می داد شاید باز هم تیم ملی می برد اما این تصمیم توهین به اصول در فوتبال بود و کی روش با این رفتار نشان داده که مربی اصول گرایی است.از این بابت خوشحالیم که در تیم ملی همه چیز سر جای خودش قرار دارد و بازیکن متوجه می شود اشتباه او می تواند تاوان سنگینی برایش به همراه داشته باشد.

 

خیلی ها می گفتند کی روش از سر لجبازی با برانکو هم که شده به رامین بازی می دهد در حالی که کی روش یک مربی حرفه ای است که ابتدا خودش را دوست دارد و بعد بازیکن را. از همه مهمتر تصمیمات کی روش و هر مربی دیگری بی برو برگشت فنی است. در حالی که ممکن است به گونه های دیگر تعبیر شود.

 

خوبی بازی نکردن رامین این بوده که اکنون متنبه شده و طبیعتا تلاش خواهد کرد بار دیگر به پرسپولیس برگردد. بی شک او این بار در برگشت بیشتر مواظب رفتار خود خواهد بود.

 

در مورد رامین گفته می شود هنوز برانکو به این بازیکن چراغ سبز نشان نداده و باید منتظر باشد. به واقع برانکو با  اجازه ندادن به رامین برای حضور در تمرین به وی گفته فعلا منتظر بمان.

 

گفته می شود برانکو قصد دارد بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس به رامین اجازه حضور در تمرین را دهد. به این خاطر که رامین گفته بود دوست دارد در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس سهیم باشد. برانکو نمی خواهد این موقعیت را از مدافع مازنی تیمش بگیرد چون معتقد است رامین هم در این قهرمانی سهیم است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان