//
کدخبر: ۱۷۱۵۸ //

نقش یک استقلالی در گل های سه امتیازی طارمی

تحت فشار قراردادن بازیکن صاحب توپ در زمین حریف و استفاده از اشتباه او اتفاقی بود که پایه گذار گل اول ایران برابر چین شد.

نقش یک استقلالی در گل های سه امتیازی طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

مرور و بررسی دوباره گل سه امتیاری مهدی طارمی برابر چین در دیدار روز سه شنبه نشان می دهد آقای گل پرسپولیسی لیگ برتر برابر شاگردان لیپی با استفاده از روشی تیم ملی را برنده کرد که پرسپولیس در این فصل امتیازات زیادی از آن کسب کرده است.

 

بازیکنان تیم ملی ایران توپ را در یک سوم دفاعی حریف با پاس اشتباه شجاعی از دست دادند اما این بازیکن سریعا بعد از اینکه توپ را از دست داد پرس روی بازیکن صاحب توپ را آغاز کرد. امید ابراهیمی به عنوان دومین بازیکن خود را به این منطقه از زمین رساند و توانست با یک توپ گیری عالی در زمین چین و پاس به موقع، علیرضا جهانبخش را صاحب توپ کند و بعد از آن مهدی طارمی در یک رفت و برگشت دروازه چین را باز کرد تا گل تیم ملی برابر چین به ثمر برسد.

 

پرس شدید بازیکن حریف بعد از لو رفتن توپ یکی از روش های پرسپولیس در دو فصل گذشته بود که این بار یک استقلالی یعنی امید ابراهیمی توانست به خوبی این وظیفه را انجام دهد تا گل پرسپولیسی سبک برانکوی تیم ملی، با حمایت و معماری هافبک تاثیر گذار استقلال و کی روش به ثمر برسد.

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان