//
کدخبر: ۱۷۰۹ //

تهاجمی‌ترین پرسپولیس فصل با فقط سه مدافع

مصدومیت ربیع خواه مدافع چپ تیم پرسپولیس شرایط تاکتیکی و نفرات این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

مصدومیت محسن ربیع خواه مدافع چپ تیم پرسپولیس در دقیقه 26 باعث شد تا این بازیکن جای خود را به علی علیپور بدهد.

علیپور در بازی های گذشته بیشتر به عنوان مکمل مهدی طارمی در خط حمله به کار گرفته می شد و در این بازی نیز پس از ورود به میدان در این پست قرار گرفته تا فرشاد احمد زاده که از دیدگاه برانکو قابلیت بیشتری برای تغییر پست دارد، جایگزین ربیع خواه در پست دفاع چپ شود. نکته جالب این است که حتی با وجود مصدومیت ربیع خواه نیز پلی یانسکی جایی در افکار سرمربی پرسپولیس ندارد.

با تغییر به وجود آمده، محسن مسلمان به سمت راست زمین متمایل شد و سروش رفیعی به میانه میدان آمده تا در کنار وحید امیری در پست وینگر چپ، سه هافبک تهاجمی سرخ پوشان پشت سر علی علیپور و مهدی طارمی را تشکیل دهند.

البته در نیمه اول در مواقعی به نظر می رسید که فرشاد احمد زاده به میانه میدان نزدیک می شود تا با ایجاد برتری نفری به تقویت خط حمله سرخ پوشان کمک کند و دفاع سه نفره پرسپولیس با سیدجلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی شکل می گرفت.

در مجموع با مصدومیت نا به هنگام محسن ربیع خواه بازیکن مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ، شاهد تغییراتی در پست های بازیکنان پرسپولیس بوده ایم و باید منتظر بمانیم و ببینیم سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم از چه رویکرد و البته چه نفراتی برای ادامه این دیدار استفاده خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان