//
کدخبر: ۱۷۰۸۸۷ //

نبرد خواهرخوانده‌ها از جنس هیجان؛ لشگر ژنرال در محاصره کهکشانی‌های بلند پرواز

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار هفتۀ بیستم در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نبرد خواهرخوانده‌ها از جنس هیجان؛ لشگر ژنرال در محاصره کهکشانی‌های بلند پرواز
به گزارش فرتاک نیوز،

 در دیداری بسیار هیجان‌انگیز و جذاب از هفتۀ بیستم لیگ برتر ایران و در ورزشگاه یادگار امام تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. اشکان خورشیدی، قاضیِ این میدان راس ساعت 16:00 در سوت خود به نشانۀ آغاز این بازیِ حساس خواهد دمید.

-670101

امیر قلعه‌نویی

شاگردان قلعه‌نویی با یک هفته استراحت به دلیل حضور ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عزم خود را جزم کرده‌اند تا با غلبه بر تراکتورسازان همچنان خود را در صدر جدول رده‌بندی بیبینند. تراکتورسازی نیز قصد دارد با بردی شیرین همچنان خود را در میان مدعیان بالانشین حفظ کند.

-881754

ژرژ لیکنز

سپاهان با تکیه بر ستاره‌ای مانند  کی‌روش استنلی و استفاده از حربه‌های زیرکانۀ امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه نمی‌خواهد در چنین شرایطی که به اوج حساسیت مسابقات لیگ رسیده‌ایم امتیاز از دست دهد و شاگردان مرد باهوش بلژیکی نیز می‌خواهند با تکیه بر ستارگان پر شمارشان خود را به صدر نزدیک و نزدیک‌تر کنند و به هیچ‌وجه قصد ندارند با لغزشی ناگهانی امید به قهرمانی را از همین الان از دست بدهند.

تقابل امیر قلعه‌نویی با هواداران تراکتورسازی و همچنین بازگشت مهدی کیانی، کاپیتان چند فصل گذشتۀ تراکتورسازان با لباس زرد رنگ سپاهان و محمد ایران‌پوریان به یادگار امام بر جذابیت‌های این دیدار مهیج خواهد افزود. بدون شک برگ‌برندۀ تی‌تی‌ها در این دیدار ده‌ها هزار نفر تماشاگری هستند که با حضور پرشور خود رنگ و بوی خاصی به جدال دو تیم قدرتمند فوتبال ایران خواهند بخشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان