یکی از ابزار ضروری برای رسیدن به موفقیت در باشگاه های ورزشی،برخورداری از روابط عمومی رسانه ای است که می تواند پل ارتباطی مناسبی میان آن مجموعه و افکار عمومی و هواداران باشد.
اما این بخش گوئی در باشگاه مس به فراموشی سپرده شده است.از گوشه و کنار اما خبر می رسد مسئول روابط عمومی مسی ها که برادر خود را هم به بخش حقوقی باشگاه آورده است،با استفاده از روش هائی و بر خلاف انتقاد ها کماکان به کار خود ادامه می دهد.
حال باید به انتظار نشست و دید آیا این بخش حساس در باشگاه مس تقویت خواهد شد و یا همچنان درب روی همان پاشنه خواهد چرخید و هوادارانی که اخبار باشگاه را در رسانه هائی به جز رسانه های رسمی باشگاه پیگیری می کنند و شاهد سقوط آزاد این باشگاه صنعتی از صدر جدول به رده ششم بوده اند،کماکان نظاره گیر سیر نزولی مسی های شهر کرمان خواهند بود؟!