//
کدخبر: ۱۷۰۱۹ //

تساوی یک نیمه‌ای ایران برابر چین

نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و چین با تساوی به پایان رسید.

تساوی یک نیمه‌ای ایران برابر چین

به گزارش فرتاک نیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در چارچوب بازی‌های گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی، از ساعت 16:30 امروز(سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 

دقیقه 4: مهدی طارمی در محوطه جریمه چین صاحب توپ شد اما با دخالت مدافعان توپ به کرنر رفت.

 

دقیقه 7: سعید عزت‌الهی پا به توپ شد و پشت محوطه جریمه قوچان‌نژاد را صاحب توپ کرد. او با یک شوت دروازه چین را تهدید کرد اما دورازه‌بان چین توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ابراهیمی هم ضربه برگشت کرنر را با شوت به سمت دروازه حریف فرستاد که با فاصله به بیرون رفت.

 

دقیقه 10: مسعود شجاعی، یک ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه ارسال کرد که به شکل خطرناکی وارد محوطه جریمه شد اما بازیکنی به توپ نرسید تا از آن استفاده کند.

 

دقیقه 21: بازیکنان ایران با پاسکاری به دروازه چین نزدیک شدند و در نهایت علیرضا جهانبخش با یک شوت خطرناک دروازه چین را تهدید کرد که توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 35:‌مهدی طارمی با یک شوت دروازه چین را تهدید کرد اما این توپ توسط دروازه‌بان حریف دفع شد.

 

دقیقه 37: میلاد محمدی در محوطه شش قدم با پاس مناسب شجاعی صاحب توپ شد و دروازه حریف را نشانه گرفت اما باز هم دروازه‌بان چین توپ را به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 38: سعید عزت‌اللهی با دست سعی کرد توپ را بزند و این امر موجب شد تا داور خطای هند او را اعلام کند و در ادامه با یک کارت زرد بازیکن ایران را جریمه کند.

 

دقیقه 39: مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی ایران هم به دلیل خطا روی بازیکن حریف دومین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

 

دقیقه 42: علیرضا جهانبخش از سمت راست توپی را به مسعود شجاعی رساند و شوت این بازیکن به کرنر رفت. در ادامه روی ضربه کرنر مهدی طارمی با یک قیچی برگردان خطرناک دروازه چین را نشانه گرفت که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

تیم ملی ایران با ترکیب  علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی(کاپیتان)، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، رضا قوچان‌نژاد، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، وریا غفوری به میدان رفت.

 

برای تیم ملی چین هم نگ چنگ، می فانگ، جیانگ ژیپنگ، ژانگ لینپنگ، فنگ شیاوتینگ، ژانگ یونینگ، ژنگ ژی (کاپیتان)، وو شی، گائو لین، ژانگ شیژه و یوو دابائو در ترکیب تیم ملی چین به میدان رفتند. 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان