//
کدخبر: ۱۶۵۶۰ //

حمدی‌نژاد:حرف هایی بین بازیکن ما و داور ردوبدل شد

مدافع نفت تهران تدابیر کارلوس کی‌روش را بهتر از لیپی می‌داند و می‌گوید ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

 حمدی‌نژاد:حرف هایی بین بازیکن ما و داور ردوبدل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدافع نفت تهران تدابیر کارلوس کی‌روش را بهتر از لیپی می‌داند و می‌گوید ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

وحید حمدی‌نژاد درخصوص دیدار امروزشان مقابل پیکان عنوان کرد: بیشتر تیم‌ها بعد از آخرین مسابقه لیگ برتر از شرایط بازی به دور بودند اما فکر می‌کنم شرایط تیم ما برابر پیکان بد نبود و نمایش قابل قبولی داشت. بچه‌ها در تست بدنی و تاکتیکی تیم حضور داشتند و مربیان با آنالیزی که انجام دادند متوجه می‌شوند بدن و تاکتیک بازیکنان در چه حد بوده و آماده بازی‌ها است.

وی درخصوص علت عصبی بازی کردن بازیکنان نفت گفت: شاید یک حرفی بین بازیکن و داور در زمین رد و بدل شده و هر دو طرف ناراحت شدند. باید به شرایط داوری کمک کنیم تا آنها با اشتباهات کمتر به فوتبال کمک کنند چون روزهای سختی می‌گذرانند.

مدافع نفت درباره بازی تیم ملی مقابل چین اظهار کرد: بچه‌های تیم ملی با برد مقابل قطر عملکرد خوبی داشتند و همه را امیدوار کردند به اینکه زودتر از همه به جام جهانی برویم. اگر اتفاق خاصی نیافتد، تماشاگران که همواره پشتیبان تیم ملی بودند در این مسابقه هم حمایت داشته باشند و همچنین بچه‌ها هم مثل همیشه عمل کنند، مطمئنا می‌توانند برنده شوند.

حمدی‌نژاد درخصوص حضور مارچلو لیپی روی نیمکت چین عنوان کرد: بعد از اینکه آنها مربیشان را عوض کردند شوک مثبتی به وجود آوردند که برایشان مثل یک مسکن عمل کرد و خوب بود ولی ما ایران هستیم و استعدادهای بی‌نهایت داریم و با فوتبالی که بچه‌ها بازی می‌کنند می‌توانیم این تیم را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: آقای‌کی روش با تیم ملی کاری کرده که فاصله زیادی با تیم چین دارند و این را در اکثر مسابقات و نتایجشان می‌توان دید. گل نخوردن تیم ملی نشان می‌دهد اقدام زیادی روی تیم صورت گرفته و اختلاف زیادی با چین داریم. در همین بین می‌توان متوجه شد که فرق آقای کی‌روش با لیپی زیاد است. در تقابل دو نفره کی‌روش برنده است چون از نظر شخصیتی و تاکتیکی خیلی بالا است و الان هم در آسیا اول هستیم و شرایط خوبی در جدول مرحله مقدماتی جام جهانی داریم.

مدافع نفت پیرامون شرایط تیمشان گفت: وضعیت تیم خوب است. در دو نوبت تمرینات مداوم پشت سر می‌گذاریم و امیدوار هستیم در شروع لیگ با کارهای تاکتیکی و بدنسازی‌ای که انجام دادیم در سطح بالا کار کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

حمدی‌نژاد درمورد هدفشان در جام حذفی عنوان کرد: همانطور که آقای دایی گفت نخستین هدف ما کسب سهمیه از طریق لیگ است ولی فینال حذفی بازی دیگری است و بچه‌های ما انگیزه و هدف دارند. بعد از سه سال که تیم نفت لیاقت جام را داشت، امیدوار هستیم در این فینال دست پر از زمین خارج شویم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان