//
کدخبر: ۱۶۴۰۲ //
امامى‌فر؛

سال ۹۵ بهترین نتایج ۱۰ سال اخیر برای پرسپولیس رقم خورد / از دست رفتن قهرمانى بدترین اتفاق بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در سال 95 بهترین نتیجه ده سال اخیر را گرفته است.

سال 95 بهترین نتایج 10 سال اخیر برای پرسپولیس رقم خورد / از دست رفتن قهرمانى بدترین اتفاق بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا امامى فر در مورد اینکه سال ٩٥ را چطور ارزیابى می کنید اظهار داشت: «به نظرم از نظر فوتبالى همه چیز به سود پرسپولیس بود. در این سال بهترین نتایج ١٠ سال اخیر پرسپولیس به دست آمده است.»

 

وى ادامه داد: «باید به برانکو و شاگردانش تبریک گفت. همچنین باید از مدیریت باشگاه که پاى برانکو ایستاد تقدیر کرد چرا که خیلی ها فکر می کردند شاید به خاطر نتایج ابتداى فصل دو سال پیش برانکو برکنار شود اما الان حاصل آن اعتماد به برانکو را مى بینیم.»

 

مربى اسبق پرسپولیس درباره اینکه بهترین اتفاق سال ٩٥ چه بود افزود: «به نظرم بهترین اتفاق برد 4 بر 2 مقابل استقلال در فروردین ماه و بدترین آن از دست رفتن قهرمانى در روزى که همه می خواستند جام را به مرحوم نوروزى تقدیم کنند، بود.»

 

امامى فر در پاسخ به این سوال که ایام نوروز براى شما چطور می گذرد عنوان کرد: «خب خیلی سال هست که من درگیر فوتبالم و وقتى شغل شما فوتبال است دیگر تعطیلى و غیر تعطیلى خیلی معنى نمی دهد. ما مربیان باید هر روز دانش خودمان را بالا ببریم و به همین دلیل نوروز غیر از حال و هوایش فرق چندانى برایم با بقیه سال ندارد.»

 

وى در خصوص اینکه براى سفر کجا را پیشنهاد می دهد گفت: «واقعا شعار نیست که بگویم همه جاى ایران دیدن دارد اما پیشنهاد ویژه من سفر به شیراز است که البته آوازه حال و هواى بهارى آن در دنیا پیچیده است و نیازى به تعریف من ندارد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان