تاریخ انتشار: 1397/11/05 21:32
کد خبر: 112530

جدایی دست‌نشان از مس کرمان فعلا منتفی شد؛ ادامه ماجراجویی نادر در کویر

جدایی نادر دستنشان از نیمکت مس کرمان منتفی است و این سرمربی همچنان به کارش در کرمان ادامه می‌دهد.
جدایی دست‌نشان از مس کرمان فعلا منتفی شد؛ ادامه ماجراجویی نادر در کویر

تیم فوتبال مس کرمان یکی از پرامیدترین سال‌های حضور خود را به نشانه لیگ برتر در ابتدای فصل آغاز کرد و بازگشت نادر دستنشان به همراه عملکرد خوب در نقل و انتقالات باعث شد تا مس خود را در قامت یک مدعی اصلی صعود معرفی کند. اتفاقا مس بعد از 13 سال و با گذشت چند هفته به طعم صدرنشینی را چشید اما امیدواری‌ها با افت تیم مس رنگ تردید گرفت و مس از سه بازی در شروع نیم فصل دوم فقط دو امتیاز کسب کرده تا محبوبیت نادر دستنشان در کرمان با افت شدید تیمش مورد حمله برخی هواداران قرار بگیرد.

باشگاه مس که از نتایج تیمش راضی نیست و اعتقاد دارد ابزار و امکانات خوبی را در اختیار سرمربی مس قرار داده، امروز و بعد از تساوی خانگی عصر پنجشنبه مقابل آلومینیوم اراک، جلسه اضطراری در مورد ادامه یا قطع همکاری با دستنشان برگزار کرد.

هیات مدیره و سرپرست باشگاه مس به این نتیجه رسیده‌اند که تغییر روی نیمکت در این مقطع نمی‌تواند کارگشای افت مس باشد و به همین دلیل دستنشان همچنان به مورد حمایت و اعتماد مدیران باشگاه قرار دارد و به کارش در کرمان ادامه خواهد داد.

همچنین چند بازیکن تیم مس که دستنشان به آنها اعلام بی نیازی کرده بود، بر خلاف نظر سرمربی مس در تمرینات حاضر شدند که دستنشان نسبت به ناهماهنگی‌ها گلایه داشت. خروجی دیگر جلسه باشگاه مس به همین مسئله مربوط می‌شود و لیست مس احتمالا دستخوش تغییرات دیگری خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpbp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد ریس کانون هواداران مس از دست نشان!