//
کدخبر: ۱۵۶۱۷۴ //

هواداران اینتر، کولیبالی را تمسخر سالم کردند!

ماتئو سالوینی معاون نخست‌وزیر ایتالیا توهین‌های نژادپرستانه هواداران اینتر به کالیدو کولیبالی بازیکن ناپولی در دیدار جنجالی دو تیم را چندان جدی ندانست و آن را چیزی در حد مسخره کردن خواند.

 هواداران اینتر، کولیبالی را تمسخر سالم کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون نخست‌وزیر ایتالیا، ماتئو سالوینی، بعد از جنجال‌های ناشی از بازی پرحادثه اینتر و ناپولی ماجرای توهین‌های نژادپرستانه هواداران اینتر به کولیبالی بازیکن ناپولی در این بازی را خیلی جدی ندانست و مدعی شد بخشی از هواداران اینتر دست به "تمسخر سالم" کولیبالی زده‌اند.  

این در حالی است که در جریان شکست 1-0 ناپولی در سن‌سیرو صداهای میمون که هواداران اینتر برای توهین به کولیبالی در می‌آوردند به راحتی و با صدای بلند شنیده می‌شد. از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که کولیبالی از این توهین‌ها بسیار آزرده شده است تا اینکه او در دقیقه 81 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

معاون نخست‌وزیر ایتالیا، سالوینی، در این باره گفت:" من منتظر هستم که مدیران پلیس میلان در این باره اظهارنظر کنند چون مشخص است که یک جای کار اشکال داشته. بعضی مجرمین از خارج از کشور به ایتالیا می‌آیند تا در این بازی‌ها تخم خشونت و نفرت بپراکنند. نژادپرستی در قرن 21 فقط از ابله‌ها برمی‌آید. ولی نباید تر و خشک را با هم سوزاند. آنها هم در استادیوم‌ها شعار می‌دهند میلان باید در آتش بسوزد. این هم نژادپرستی است؟".

سالوینی در عجیب‌ترین بخش اظهاراتش که مسلماً جنجالی خواهد شد گفت:" هواداران میلان هم بونوچی را هو می‌کردند. این هم نژادپرستی است. تمسخر سالم از طرف هوادران را نباید نژادپرستی قلمداد کرد".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان