تاریخ انتشار: 1397/09/05 12:04
کد خبر: 120274

گزینه های مد نظر فولاد زیر بار هدایت این تیم نمی روند!

گزینه های تیم فولاد خوزستان ریسک حضور در این تیم را به جان نخواهند خرید و با همه مشکلات ترجیح می دهند در تیم های خود بمانند.
گزینه های مد نظر فولاد زیر بار هدایت این تیم نمی روند!

تیم فولاد خوزستان بعد از قطع همکاری با ایلی استان به دنبال مذاکره با مربیان موفقی است که از مشکلات مالی در تیم های خود به ستوه آمدند و بدشان نمی آید با جدایی از تیم خود فضای بهتری را تجربه کنند. یکی از مربیان مد نظر فولاد مهدی تارتار بود که این هفته موفق شد ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد و جایگاه تیم پارس جنوبی جم در رده پنجم جدول را تثبیت کند. اما این مربی در مصاحبه پیش از بازی با اشاره به مذاکره با تیم فولاد به صراحت اذعان کرد دوست دارد در تیم پارس جنوبی بماند. مضاف بر اینکه مدیر عامل سازمان اقتصادی پارس به وی قول داد که به زودی مشکلات مالی تیم حل خواهد شد.

 

از دیگر مربیان مد نظر فولاد خوزستان یحیی گل محمدی است که هم اکنون با تیم پدیده مشهد در صدر جدول قرار دارد. یحیی گل محمدی هر گونه مذاکره با فولاد را رد کرده اما نمی شود کتمان کرد او یکی از مربیان مدنظر فولاد است. اما یحیی که تا به اینجای راه همه سختی ها را به جان خریده می خواهد این مسیر را تا پایان ادامه دهد. قهرمانی با تیم پدیده در این فصل از بازی های لیگ برتر با وجود مشکلات مالی یک کارنامه افتخارآفرین برای او و هم تیمی هایش خواهد شد و بی شک در ادامه مسیر راه برای او هموارتر خواهد شد.

 

و حتی جواد نکونام هم علاقمند است در نساجی بماند و با رفع مشکلات فنی این تیم در جدول رده بندی جهش داشته باشد. برای کاپیتان سابق تیم ملی که بعداز 24 سال این تیم را به سطح اول فوتبال کشور برگرداند سخت است که قائشمهر و طرفداران خونگرم نساجی را رها کند. طرفدارانی که در این شرایط هم به او امید می دهند و حامی جواد نکونام و تیمش هستند. باز شدن گره از مشکلات مالی این تیم قطعا باعث بهبودی وضعیت نساجی در نیم فصل دوم می شود و این ضریب موفقیت جواد نکونام را بیشتر خواهد کرد.

 

جالب اینکه فولاد در اولین گام با عزیز فریسات پیکان را در تهران شکست داد و هیچ بعید نیست او هم مثل محمد تقوی هفته های حضورش در تیم بیشتر شود و در نهایت به عنوان سرمربی دائمی تیم معرفی شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kbj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان فولاد زیر تیغ جراحی رفت