تاریخ انتشار: 1397/09/04 01:04
کد خبر: 120454

استقلال خوزستان - استقلال تهران؛ بحران زده ها بهم رسیدند/ نیمکت استقلال خوزستان بدون سرمربی

سری رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران، از چارچوب هفته سیزدهم، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.
استقلال خوزستان - استقلال تهران؛ بحران زده ها بهم رسیدند/ نیمکت استقلال خوزستان بدون سرمربی

تیم فوتبال استقلال خوزستان، این روزها وضعیت خوبی را سپری نمی کند. نتایج نه چندان خوب در لیگ برتر، در کنار کسر 6 امتیاز از سوی فیفا و مشخص نبودن وضعیت نیمکت این تیم سبب شده است تا این تیم شرایط بحرانی ای را تجربه کند. استقلال خوزستان پس از کسر 6 امتیاز توسط فیفا با 4 امتیاز در رده آخر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. این تیم در آخرین دیدار خود در لیگ برتر، با نتیجه 2-0 مقابل نساجی مازندرانشکست خورد. استقلال خوزستان با 18 گل خورده، دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را در اختیار دارد.

 

شاگردان شفر پس از تساوی مقابل ماشین سازی در تبریز پای به این دیدار می گذارند. البته آبی پوشان از چارچوب هفته یازدهم باید مقابل پدیده صدرنشین قرار می‌گرفتند اما این بازی لغو شد. پس از جلسه با مسئولان استقلال، فرشید اسماعیلی بار دیگر به تیم بازگشت و می‌تواند استقلال را در برابر هم نام خوزستانی همراهی کند. تمرینات تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر با جدیت فراوان برگزار شده است. این دیدار می تواند سر آغاز نتیجه گیری های استقلال در ادامه فصل باشد. آبی پوشان برای این دیدار هیچ گونه محرومی ندارند و پژمان منتظری به علت مصدومیت از ترکیب استقلال دور مانده است.

 

کوبل داوری:

محمدحسین زاهدی فرد - جلیل شعرانی - قهرمان نجفی - کوپال ناظمی - ناظر: حسین عسگری

دیدار این دوتیم  فردا از ساعت ۱۷:۳۵ در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpzed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از خریدهای قرضی تیم استقلال خوزستان