//
کدخبر: ۱۴۳۳۶ //

سال‌ها مجانی به پرسپولیس خدمت کردم/ آقای ایکس و آقای عابربانک دنبال شهرت و دیده شدن هستند!

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مسئولین حال حاضر باشگاه باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشند.

سال‌ها مجانی به پرسپولیس خدمت کردم/ آقای ایکس و آقای عابربانک دنبال شهرت و دیده شدن هستند!

به گزارش فرتاک نیوز؛ «مرتضی فنونی زاده» در خصوص گلایه جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: من به همراه چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس در تیم‌های پایه باشگاه مربیگری کرده ایم و حالا 4- 5 سال است که از باشگاه طلبکار هستیم. ضمن اینکه طلب ما از زمان آقای طاهری نیست اما الان که ایشان متولی باشگاه شده باید در قبال درخواست ما پاسخگو باشد.

 

وی ادامه داد: ما مثل آن دو بازیکن اوکراینی نیستیم که چند میلیارد طلب قراردادمان باشد، مطالبات هر یک از دوستانی که به همراه من در تیم های پایه پرسپولیس کار میکردند زیر 100 میلیون تومان است. جالب است مردم بدانند که آقای طاهری در پاسخ ما فقط یک جمله می‌گوید: «این پول را نمی‌دهم!» ایشان چرا اینگونه جواب ما را می‌دهد؟ الان که وضعیت مالی باشگاه مساعد است، درست نیست که شب عید حق زن و بچه ما را ندهند.

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین تصریح کرد: زمانی که بازیکن بودیم مجانی به پرسپولیس خدمت کردیم و ظاهرا دوستان انتظار دارند الان نیز رایگان برایشان کار کنیم. اگر بحث عشق به پرسپولیس بود، اگر بخاطر آقای پروین بود، حرفی نداشتیم اما زن و بچه ما که اکسیژن خالی مصرف نمی‌کنند. به همین خاطر برای زنده کردن مطالباتمان به همراه تمام بچه های پیشکسوت، اظهارنامه ای را تکمیل کردیم.

 

«فنونی‌زاده» در ادامه بیان داشت: برایم عجیب است که باشگاه پول پیشکسوتانی که برای نام «پرسپولیس» زحمت کشیده اند را نمی‌دهد در عوض چند میلیارد خرج بازیکنان بی کیفیتی مثل اوکراینی‌ها می‌کند. در اینجا بهتر است نکته‌ای را در خصوص این دو بازیکن بگویم؛ آقای ترکاشوند، پلی یانسکی و پریموف را معرفی کرده و آقای برانکو بعد از تست گرفتن آنها را تایید کرده است ولی چون نتایج تیم قابل قبول شده نامی از آقای برانکو در این ماجرا وجود ندارد که البته کمتر کسی متوجه این موضوع شده است.

 

ایشان همچنین اظهار داشت: از حق نگذریم عملکرد فنی تیم بسیار عالی بوده و اگر نه تنها 6 امتیاز بلکه اگر 9 امتیاز هم بابت ژوزه و دیگران از ما کم کنند باز هم به جایی برنمی‌خورد و قطعا قهرمان خواهیم شد. دوست نداشتیم در این برهه از زمان چنین صحبت‌هایی را مطرح کنیم اما بالاخره کاسه صبر ما هم لبریز شد و وقتی دیدیم کارمان راه به جایی نمی برد چنین تصمیمی گرفتیم.

 

ستاره اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: از آقایان پروین، مهدوی کیا و کریمی تشکر می‌کنم که به عنوان بزرگان پرسپولیس همیشه خیر و صلاح تیم را مدنظر قرار می دهند و اکنون نیز اقدام به درخواست کمک مردمی از سوی هواداران کرده اند. البته این را باید در نظر گرفت که از بین 80 هزار هواداری که به ورزشگاه می روند، 70 هزارشان مشکلات مالی دارند و اگر کمکی به باشگاه می‌کنند فقط از روی عشق و علاقه‌شان است.

 

وی ادامه داد: شما مطمئن باشید هواداران پرسپولیس هر کمکی که در توانشان باشد برای باشگاه انجام خواهند داد اما آقایان ایکس و ایگرگ که خودشان را عابربانک پرسپولیس می‌دانند، این روزها کجا هستند؟ این آقایان یا قایم شده‌اند یا به نوعی در حبس روز و شب سپری می‌کنند! امثال آنها فقط و فقط بخاطر منافعشان پرسپولیسی هستند و اگر دیدید آقای عابربانک تمام بلیت‌های یک بازی را می‌خرد، فقط برای دیده شدن و خودشیرینی نزد مردم و رسانه ها است.

 

«مرتضی فنونی زاده» در پایان گفت: من این حرف ها را میزنم چون چیزی برای از دست دادن ندارم. من 9 سال برای پرسپولیس بازی کرده ام و 8 سال هم در کسوت مربی در رده های محتلف به این تیم خدمت کرده ام. مجموع این 17 سال نشان می‌دهد که نام من در لیست 10 نفر اول باشگاه پرسپولیس قرار دراد. در بیان حقایق فقط از خدا می‌ترسم و اصلا برایم مهم نیست آقای طاهری و دوستانشان از این حرف‌ها ناراحت بشوند یا ناراحت نشوند. تنها دلم برای هواداران می‌سوزد. چرا که عملکرد منفی دوستان پشت تلاش بازیکنان امسال مخفی شده و نتایج درخشان تیم باعث دیده نشدن خیلی از معضلات شده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان