//
کدخبر: ۱۴۲۹۹ //
با هت تریک ایکاردی و بانه گا

اینتر ۷-۱ آتالانتا؛ خشم نراتزوری ها

اینتر با درخشش فوق العاده ایکاردی و بانه گا، توانست در سن سیرو، تیم شگفتی ساز آتلانتا را با نتیجه پرگل 7-1 مغلوب کند.

 اینتر 7-1 آتالانتا؛ خشم نراتزوری ها
به گزارش فرتاک نیوز،

اینتر که هفته گذشته در زمین کالیاری 1-5 پیروز شده بود، در سن سیر میزبانی آتالانتای رده پنجمی را به برعهده داشت. اینتر با یک امتیاز کمتر در رتبه ششم قرار گرفته و تشنه کسب سه امتیاز و پیشی گرفتن از آتالانتا بود.

اینتر بازی را بهتر شروع کرد و پس از خلق چند موقعیت خوب، از دقیقه 17 طوفان خود را شروع کرد.

کاشته پریشیچ پس از برخورد با دیوار دفاعی آتالانتا به ایکاردی رسید و او هم در مصاف تک به تک با بریشا توانست گل اول خود و اینتر را به ثمر برساند.

6 دقیقه بعد، ایکاردی و اینتر دو گله شدند. پاس استثنایی پریشیچ که با سر ارسال شده بود به ایکاردی رسید اما مهاجم آرژانتینی با خطای گلر آتالانتا متوقف شد و داور نیز اعلام پنالتی کرد. پنالتی را ایکاردی با یک ضربه چیپ به طاق دروازه کوبید.

طوفان اینتر تمامی نداشت و ایکاردی دقیقه 26 هت تریکش را کامل کرد. او با یک ضربه سر موفق شد خود و تیمش را سه گله کند.

دقیقه 31 نوبت به بانه گا رسید تا گلزنی کند. نفوذ کاندروا از راست و پاس رو به عقب او در شش قدم به بانه گا رسید و او هم کار را تمام کرد تا اینتر 4-0 پیش بیفتد.

3 دقیقه بعد، بانه گا پنجمین گل را هم به ثمر رساند. مشابه گل چهارم، بازهم کاندروا با پاس به عقب خود بانه گا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا برای پنجمین بار دروازه آتالانتا گشوده شود.

این پایان کار نبود و آتالانتا دقیقه 42 روی حرکت انفرادی فرولر و ضربه محکم او از بیرون محوطه جریمه یکی از گل ها را جبران کرد تا نیمه اول 5-1 به سود اینتر به اتمام برسد.

نیمه دوم نیز با برتری اینتر همراه بود و نراتزوری ها دقیقه 53 به گل ششم خود نیز دست یافتند.

سانتر زمینی بانه گا از سمت چپ به درون محوطه جریمه آتالانتا را گالیاردینی(بازیکنس ابق آتالانتا) با ضربه ای محکم به تور دروازه چسباند تا برتری اینتر پررنگ تر از قبل شود.

حملات اینتر ادامه داشت و دقیقه 67 گل هفتم نیز به ثمر رسید. این بار بانه گا ضربه آزاد خود را به زیبایی درون دروازه جای داد تا او هم مثل ایکاردی هت تریک کرده باشد.

آتالانتا از سال 1990 که برابر اینتر 7-2 مغلوب شد، دیگر از هیچ تیمی 6 گل دریافت نکرده بود. بانه گا نیز اولین هت تریک دوران فوتبال خود را به ثبت رساند.

در نهایت این بازی با پیروزی 7-1 اینتر به اتمام رسید و این تیم با 54 امتیاز موقتا در رده چهارم قرار گرفت.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان