//
کدخبر: ۱۴۲۸۰ //
علی نژاد، کمک مربی تیم ملی روئینگ جوانان بانوان:

رده های سنی پایه آینده سازان روئینگ هستند

چهارمین مرحله اردو آماده سازی این تیم در دریاچه آزادی تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران بعد از استراحت چند روزه تمرینات خود را در سال 96 از سر خواهند گرفت.

 رده های سنی پایه آینده سازان روئینگ هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

کمک مربی تیم ملی روئینگ بانوان جوانان در مورد شرایط این تیم بیان کرد: از حدود یک سال پیش تیم ملی روئینگ جوانان با هدف شرکت در مسابقات انتخابی المپیک جوانان و پشتوانه سازی این رشته در رده های سنی بالاتر تشکیل شد. در بهمن ماه 94 مسابقه ای ترتیب دادیم و از بین ورزشکاران شرکت کننده که از استان های مختلف آمده بودند، نفرات برتر به اردو تیم ملی دعوت شده و تمرینات خود را آغاز کردند.

ملیکا علی نژاد با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل سرما وضعیت ورزشکاران را مطلوب دانست و اظهار داشت: تمرینات آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر با 10 ورزشکار از استان های تهران، زنجان، کرمانشاه و همدان تمرینات را به صورت جدی و بدون وقفه ادامه می دهیم.

وی با اعلام اینکه رکورد پاروزنان ملاک حضور آن ها در اردوهاست گفت: بزرگترین رقیب ورزشکاران رکورد هایشان است وت مام تلاشمان را می کنیم تا با ادامه روند تمرینات بتوانیم رکورد های بچه ها را بهبود ببخشیم.

علی نژاد پشتوانه سازی را بهترین راه برای ارتقا سطح رشته روئینگ دانست و تشریح کرد: هر چه در رده های سنی پایه بکاریم در بزرگسالان درو خواهیم کرد. برای ارتقا روئینگ کشور باید از سنین پایین شروع به آموزش ورزشکاران کنیم و با تجهیز هر چه بیشتر امکانات، گام به گام آنها را برای نبرد در میادین بین المللی آماده کنیم.

علی نژاد سطح این رشته را در آسیا بالا دانست و گفت: در سال های اخیر کشور های آسیایی در رشته روئینگ پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند و توانستند در سطوح جهانی مقام هایی کسب کنند، به همین دلیل مسابقات آسیایی برای ورزشکاران ما تجربه ارزشمندی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مهر ماه سال آینده در مسابقات آسیایی شرکت می کنیم بیان کرد: این مسابقات در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه در این مسابقات ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک جوانان به مصاف هم می روند، سطح آن بسیار بالا خواهد بود. کسب مدال در این مسابقات برای هر مربی شیرین است اما توجه ما به عملکرد ورزشکاران است و شکستن رکورد قبلی و ارتقاء جایگاه را بزرگ ترین پیروزی می دانیم.

علی نژاد در پایان حمایت فدراسیون را در نتیجه کار این تیم بسیار مهم دانست و از صادقی رئیس کمیته روئنیگ و امیرشقاقی نائب رئیس بانوان فدراسیون برای حمایت های همه جانبه از این تیم قدردانی کرد.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان