//
کدخبر: ۱۴۲۴۴ //

منصوریان: حامی پشت سر تیم استقلال نمی‌بینم/ کی‌روش ۹ جفت چشم در تهران دارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برخی روی قرارداد دو بازیکن ما حساس شده‌اند و در مور مبلغ قرارداد آنها اظهار و نظر می‌کنند.

منصوریان: حامی پشت سر تیم استقلال نمی‌بینم/ کی‌روش 9 جفت چشم در تهران دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با  لوکوموتیو گفت: در ابتدا به تیم حریف خوش‌آمد می‌گویم و باید بگویم هواداران یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم در بازی فردا نیز همچنان حامی ما باشند.

 

وی افزود: از تماشاگران عزیز می‌خواهم از آوردن لیزر به استادیوم خودداری کنند و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و به احترام آتش‌نشانان عزیزمان کاری کنند که خانواده‌های این عزیزان در آرامش باشند و آن روز روزی بدون تنش برای ما باشد.

 

منصوریان تاکید کرد: ما لوکوموتیو را خوب آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها لیگ‌شان را دیرتر از لیگ ایران شروع کردند و از چند بازیکن تیم ازبکستان بهره می‌برند. تیمور کاپاتزه در این تیم بازی می‌کند و البته جباروف هم پارسال با این تیم قهرمان شده است. ما در ابتدا باید فردا با تیم حریف بجنگیم و دوم اینکه با چالش‌های روحی و روانی قبل و بعد از بازی با سایپا مبارزه کنیم.

 

وی ادامه داد: نمی‌خواهم شرایط کنفرانس را به چالش‌های اتفاقات هفته قبل بکشانم چون تیم ما جوان است و البته مدیرعامل ما قول داد که به بچه‌ها پول بدهد ولی واقعیت این است که جبهه واحدی به عنوان حامی در پشت سر نمی‌بینم. از راس هرم که تیم مدیریت است فارغ از مسائل مالی چالش‌هایی داریم که جای صحبتش در این جلسه نیست ولی ما یک وظیفه اساسی داریم که سمت راست سینه ما پرچم ایران و سمت چپ پرچم باشگاه است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌هوادار گناهی نکرده اما ما دوران سختی را گذراندیم و من فکر می‌کنم شرایطی سخت‌تر از دوران نفت تهران را می‌گذرانم.البته از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم زیرا دو روز پیش اتفاقی افتاد و همه هم‌قسم شدیم هر چند اعتقاد دارم دست‌اندازها و زدو خوردها که از طرفین برای ما ایجاد می‌شود را نباید ببینیم که اگر این اتفاق بیفتد آسیب جدی‌تری خواهیم دید. قطع به یقین اتفاقاتی رخ داد که بعد از بازی به آنها پردازش خواهیم کرد ولی این را بگویم که خیلی‌ها روی رقم دریافتی دو بازیکن تیم ما رحمتی و حیدری حساس شده‌اند اما باید بگویم که تمامی بازیکنان ما تاکنون 40 درصد دریافتی داشتند.

 

به گزارش فارس، سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری که ظاهرا با این شرایط تیم‌تان را مدیریت کردید و این مدیریت شما بوده که به کار استقلال آمده است، گفت: من روی حرف شما مهر تائید می‌زنم و دلیل اینکه توانسته‌ایم با این مشکلات مبارزه کنیم که این است که خودمان ایستادگی کرده‌ایم. جالب است که مشکلات اطراف ما از سمت رقبای مان نیست و متاسفانه منابع حمایتی ما چالش‌هایی را ایجاد کرده‌اند. من در قامت بازیکن استقلال در سال‌های 81، 86، 84 ، حضور داشتم و همه این مسائل را می‌شناسم و از طرفی باید اعتبار هوادارانم را هم نگه دارم.

 

منصوریان تاکید کرد: ما در گروهی بازی می‌کنیم که اصلا صدرنشین وجود ندارد و اعتقاد دارم این گروه سخت‌ترین گروه آسیاست. ما التعاون را بردیم. به الاهلی باختیم و جالب است که هر 4 تیم امتیازات را تقسیم کرده‌اند و فکر می‌کنم در دقایق آخر تکلیف صعودکننده مشخص می‌شود.

 

خبرنگاری گفت: آیا کاوه رضایی اردوی استقلال را ترک کرده که منصوریان پاسخ داد: خیر، همه در اردو هستند. قبل از اینکه به اینجا بیایم جلسه‌ای داشتیم وهمه هم قسم شدیم و به یک نقطه اشتراک رسیدیم. خوشبختانه مگویان هم سلامتی‌اش را به دست آورده و اگر فرصت باشد او را به 18 نفر اضافه می‌کنیم ولی خدا را شکر نه محروم داریم و نه مصدوم.

 

وی در خصوص اینکه کی‌روش برای هیچ کدام از بازکینان استقلال به ورزشگاه نمی‌آید و آیا انتقادی بابت این موضوع وجود دارد یا خیر،؛گفت: انتقاد که نمی‌توانیم داشته باشیم چون می‌دانم سرمربی تیم ملی 9 جفت چشم در تهران دارد و نماینده‌هایش سر همه بازی‌هایش هستند. حداقل در این مورد چون به آنها نزدیک هستم می‌دانم کار تقسیم‌بندی انجام می‌شود. او به هر مربی‌اش یک بازی می‌دهد و در نهایت همکارانش به او گزارش خواهند داد و مطمئنا کی‌روش بهترین تصمیمات را می‌گیرد. شما بهتر می‌دانید الان تکنولوژی آنقدر خوب است که می‌توانید در یک جا بنشینید و 10 مسابقه را با هم تماشا کنید.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار ازبک مبنی بر اینکه همه تیم‌های این گروه 4 امتیاز گرفته و آیا مسابقه فردا یک فینال محسوب می‌شود، گفت: بازی‌ها همه به هم نزدیک است و من فکر می‌کنم 2 هفته دیگر مشخص می‌شود چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. مطمئنا این بازی تاثیر به سزایی در جدول رده‌بندی دارد و انرژی‌ها به خوبی تقسیم می‌شوند. گروه گروه بسیار سختی است و من فکر می‌کنم 2 هفته دیگر بشود که تیم‌های صعود کننده را معرفی کرد.

 

منصوریان در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما در یک جبهه واحد می‌جنگیم و سعی می‌کنیم فردا ابتدا از نام ایران و سپس از اعتبار باشگاه استقلال دفاع کنیم. امیدوارم میزبان خوبی برای ازبک‌ها باشیم و باز هم از تماشاگران می‌خواهم از آوردن لیزر و این نارنجک‌های دستی خودداری کنند.

 

وی در پایان نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: از همین فرصت استفاده می‌کنم و از روابط بین‌آلملل فدراسیون خواهش می‌کنم که در مورد تیم ما دیگر عمان را به عنوان کشور ثالث معرفی نکنند. من هنوز با برانکو، حسینی و پورموسوی حرف نزده‌ام ولی اگر قرار باشد ما راهی مسابقات پلی‌آف شویم گرمای هوا و شرجی بودن آن با ما سازگار نیست و ما علاقمندیم ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان را به عنوان کشور ثالث انتخاب کنیم. جالب است که از عربستان با ماشین خیلی راحت به کشور عمان سفر می‌کنند و بعد 5 هزار نفر برای حمایت آنها به ورزشگاه‌ها می‌آیند. ما حتی حاضر نیستیم امارات را به عنوان کشور ثالث معرفی کنیم. ما به عمان نمی‌رویم و دوست داریم در کشورهایی مثل ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان به میدان برویم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان