//
کدخبر: ۱۴۱۸۹ //
می توانیم در لیگ برتر به سهمیه آسیا برسیم؛

دایی: پرسپولیس با این مهره ها می‌تواند در آسیا قهرمان شود

مربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، که این تیم می‌تواند با ایستادن در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

دایی: پرسپولیس با این مهره ها می‌تواند در آسیا قهرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد دایی در مورد شرایط نفت تهران و پایان سال 95 که با حضور این تیم در رده پنجم جدول همراه بود، اظهار داشت: «امسال از لحاظ فوتبالی برای ما سال بدی نبود و نتایج خوبی گرفتیم. متأسفانه از لحاظ مالی خیلی اذیت شدیم، اما امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و مالکان باشگاه قبل از عید حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کنند. تا الان اعضای کادر فنی و بازیکنان 41 درصد پول گرفته‌اند که این بیشتر مربوط به اوایل فصل است. قرارداد بازیکنان ما بالا نیست و امیدوارم مشکلات آنها هر چه زودتر برطرف شود.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفت می‌تواند در لیگ برتر سهمیه آسیا را کسب کند، عنوان کرد: «ما می‌توانیم زودتر از فینال جام حذفی، در لیگ برتر به سهمیه آسیا برسیم. اگر امسال مشکلات مالی نداشتیم شک نکنید که در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتیم، ولی همچنان امیدوار به کسب سهمیه هستیم.»

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در لیگ امسال تصریح کرد: «قهرمانی در لیگ حق پرسپولیس است و این عنوان به آنها خواهد رسید. اعتقاد من این است که پرسپولیس باید به بالاتر از فوتبال ایران فکر کند. پرسپولیس با این مهره‌ها می‌تواند در آسیا قهرمان شود و چیزی از دیگر مدعیان قهرمانی کمتر ندارد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان