//
کدخبر: ۱۳۹۷۸ //

این کار علی کریمی هم واکنش مثبت داشت و هم واکنش منفی+عکس

علی کریمی این روزها کاملا در راستای اهداف باشگاه پرسپولیس حرکت می کند.

این کار علی کریمی هم واکنش مثبت داشت و هم واکنش منفی+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از درخواست طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر کمک مالی هواداران به این باشگاه علی کریمی بلافاصله یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب باشگاه واریز و تصویری از فیش واریزی خود را در تلگرام منتشر کرد.

او در اینستاگرام خود هم با انتشار عکسی مبنی بر کمک به پرسپولیس این متن را هم منتشر کرد: «از هواداران عزیز و همیشگی،اونایی که توان مالی دارن خواهش میکنم که در حد توانشون از هزار تا صد هزارتومان کمک کنن و مثل همیشه از تیم حمایت کنن،اون هوادارانی هم که توان کمک ندارن ، خواهشاً برای تیم دعا کنن تا این مشکل بزرگ حل بشه،به امید روزی که مدیرانی سر کار نیان که جز بدهی و دردسر برای تیم، کار دیگه ای انجام نداده باشن و مدیر بعدی این بار رو به دوش بکشد. از مدیریت فعلی هم خواهش میکنم به روز امار کل کمکهای هواداران رو در سایت رسمی باشگاه اطلاع رسانی کنن تا همه هواداران در جریان باشن. به امید روزی که دیگر شاهد اینگونه مشکلات برای هیچ باشگاهی نباشیم. دوستان و هواداران هم میتونن فیشهای کمکشون رو منتشر کنن. راستی کسایی که ژوزه رو اوردن دم دست باشن که درصدشون رو بگیرن. یه پیشنهاد دوستانه به بازیکنان فعلی اگه مایل بودین ١٪‏ از قراردادشون رو برای کمک به باشگاه ، ببخشن. به شخصه افتخار میکنم به خودم چون یه کسایی من رو ام الفساد خطاب کردن که بعد از سالها هنوز پرونده های فسادشون هنوز ادامه داره والان اسمی ازشون نیست ، خدایا شکرت که عزت و ذلت دست خودته.»

البته در کنار تمام واکنش های مثبتی که به علی کریمی بابت این متن اینستاگرامی و البته انتشار عکس فیش واریزی اش به وجود آمد، بسیاری از او انتقاد کردند، انتقادهایی مبنی بر اینکه چرا او در راستای تحقیر باشگاه پرسپولیس مبنی بر طلب کمک از هواداران فعالیت می کند و یا اینکه با ثروت میلیاردی اش فیش واریزی یک میلیون و پانصد هزار تومانی اش را به رخ می کشد. با این انتقاداتی که از علی کریمی می شود موافق هستید؟

636248191467639145

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۷۸ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان