//
کدخبر: ۱۳۸۸۶ //
در خبری که یکی از نزدیکان سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال داد؛

سناریوی جدید کی روش برای برانکو و پرسپولیسی ها فاش شد

به گفته یکی از نزدیکان سرمربی پرتغالی تیم ملی، وی هنگام بازگشت به کشورمان قرار است آتش به پا کند و البته احتمال فسخ توافقی وی نیز بالا گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز، کمتر از ۱۰ روز دیگر خیلی از مسایل در خصوص کارلوس کی‌روش و ادامه کارش در ایران مشخص خواهد شد.

 بعد از آنکه بنا به گفته فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی از مواضع تندش در قبال ملی‌پوشان پرسپولیس کوتاه آمده و عنوان کرده پرسپولیسی‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، حالا خبر می‌رسد کی‌روش سناریوی جدیدی در ذهن دارد و با حضور در ایران قصد دارد این سناریو را عملیاتی کند.

 فردی نزدیک به کی‌روش در گفتگویی دوستانه با یکی از مدیران فدراسیون فوتبال مدعی شده که کی‌روش می‌خواهد به محض بازگشت به ایران آتش به پا کند. گویا کی‌روش قصد دارد با بازگشت به ایران درباره عدم امکانات و همکاری فدراسیون صحبت‌هایی تندی با رسانه‌ها داشته باشد.

 به نظر می‌رسد بنابر آنچه که این فرد نزدیک به کی‌روش عنوان کرده او همچنان صحبت‌هایش را درباره برانکو تکرار خواهد کرد و اگر پرسپولیسی‌ها را هم دعوت کند، کمترین شانس را برای بازی کردن در ترکیب اصلی خواهند داشت.

 این منبع آگاه مدعی است از سوی دیگر کی‌روش می‌خواهد به صورت توافقی بعد از بازی با چین از تیم ملی ایران جدا شود.

 اگر این شنیده‌ها و گفته‌ها واقعیت داشته باشد نوروز ۹۶، به کام پرسپولیسی‌ها، فدراسیون فوتبال و هواداران تیم‌ملی بار دیگر تلخ خواهد شد و دیگر خبر از نشاط ملی آن هم در آستانه دو دیدار حساس مقابل قطر و چین به وجود نخواهد آمد.

 همچنین اردیبهشت ۹۶، انتخابات ریاست جمهوری است و دولت حسن روحانی به دنبال ایجاد تنش و هیاهو نیست. حال باید دید وزارت ورزش برای مهار کی‌روش چه تدبیری خواهد اندیشید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان