تاریخ انتشار: 1397/08/03 09:57
کد خبر: 124822

زهردارترین تیم لیگ یکی در بازی‌های خانگی!

پرسپولیس پاکدشت به عنوان زهردارترین تیم خانگی این فصل لیگ یک تا پایان هفته نهم لقب گرفته است.
زهردارترین تیم لیگ یکی در بازی‌های خانگی!

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت درحالی که فقط 3 بازی در خانه خود انجام داده است، اما بیشترین استفاده را از بازی‌های خانگی خود برده است و موفق شده در این 3 بازی، 12 گل به حریفانش بزند و فقط 2 گل دریافت کند و در یک بازی خانگی نیز کلین شیت ثبت کرده است.

شاگردان فرهاد کاظمی در اولین بازی خانگی این فصل خود، بادرخشش پیام ملکیان و حسین امامیان مقابل تیم نود ارومیه 6-0 به برتری رسید. آنها در دومین هفته میزبانی خود، مقابل ملوان 1-1 به تساوی دست یافتند. گرچه موقعیت‌های فراوانی روی دروازه ملوان تدارک دیدند، اما درخشش حمید عرفانی سبب شد تا پاکدشتی‌ها نتوانند گل‌های فراوانی را به ثمر برسانند.

در سومین میزبانی پرسپولیس از تیم‌های لیگ یکی، آنها به مصاف شهرداری تبریز رفتند که موفق شدند 5-1 حریف را شکست دهند. در روزی که علی محسن زاده دروازه‌بان پرسپولیس کار آسانی داشت، ستاره زمین رحمان عبادزاده و هاشم بیک زاده بودند.

به هر حال آنچه از تیم پرسپولیس پاکدشت در بازی‌های خانگی مشاهده شده است این می‌باشد که آنها به هیچ حریفی رحم نمی‌کنند و می‌خواهند با جمع آوری حداکثر امتیازات خانگی، خیلی زود و همانند پارس جنوبی پس از صعود از لیگ دو به لیگ یک، به لیگ برتر برسند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypqre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه - پرسپولیس پاکدشت؛ کاظمی و انگیزه بازگشت به جایگاه گذشته/ حاج قاسم و تیمی معمولی تر از همیشه!