//
کدخبر: ۱۳۳۹۸ //

آبی‌ها بی‌تمرین برای برد می‌آیند

لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار وارد هفته بیست‌وچهارم خواهد شد.

آبی‌ها بی‌تمرین برای برد می‌آیند
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ برتر فوتبال  امروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار وارد هفته بیست‌وچهارم خواهد شد. هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود که در آن تیم‌های سایپا و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم هفته گذشته با شرایطی کاملاً متفاوت به تساوی دست یافتند. سایپا در حضور بیش از 30 هزار هوادار تراکتورسازی این تیم را متوقف کرد اما استقلال در حالی که به نظر نمی‌رسید بازی سختی داشته باشد، در ورزشگاه آزادی برابر سیاه‌جامگان متوقف شد تا اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 12 امتیاز برسد. تساوی برابر سیاه‌جامگان عواقب دیگری هم داشت، یک روز پس از این بازی، بازیکنان استقلال به‌خاطر پرداخت نشدن مطالبا‌ت‌شان حاضر به انجام تمرین نشدند.

 

استقلال که بهمن‌ماه فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت و برنده داربی 84 هم شد، درگیر مسائل حاشیه‌ای شد. افتخاری در اردوی امارات به بازیکنان قول داد مطالبات‌شان پرداخت شود اما او مجبور شد بخشی از پول اسپانسر را به بدهی بازیکنان خارجی بدهد، به همین دلیل بخش زیادی از حساب باشگاه خالی شد. اینها اتفاقاتی است که برای استقلال افتاده و اگر افتخاری راهی پیدا نکند، شاید در ادامه شاهد اتفاقات به ‌مراتب بدتری برای این تیم باشیم. سایپا با جذب بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری، حامد لک و ایوب کلانتری تقویت شد و خودش را از انتهای جدول بالا کشید. آنها برابر تراکتورسازی هم نمایش خوبی داشتند اما محمدرضا خلعتبری و حامد لک 2 مهره اصلی این تیم به‌دلیل دریافت کارت زرد دیدار با استقلال را از دست دادند. سایپا به‌اندازه کافی در خط حمله مشکل داشت و اکنون بدون خلعتبری باید به مصاف استقلال برود. شاید هم لک به‌خاطر روبه‌رو نشدن با هواداران استقلال به‌نوعی کاری کرد که از داور کارت گرفته و محروم شود. شاگردان حسین فرکی با این حال دوست ندارند در آزادی مقابل استقلال نتیجه را از دست بدهند، چرا که در صورت شکست، خود را در منطقه خطر خواهند دید. استقلال برای اینکه امیدهایش را برای قهرمانی لیگ زنده نگه دارد، چاره‌ای ندارد جز اینکه از شرایط سایپا (نبود 2 بازیکن کلیدی این تیم) استفاده کرده و برنده شود.

استقلال بدون تمرین به مصاف سایپا می‌رود

بازیکنان استقلال صحبت‌های اخیر عضو هیات‌مدیره این باشگاه را بهانه کردند تا تیم‌شان بدون تمرین به مصاف سایپا برود. بازیکنان استقلال همچون روز یکشنبه تمرین نکردند. در حالی که قرار بود روز سه‌شنبه تمرین استقلالی‌ها ساعت 12 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شود، بازیکنان استقلال بار دیگر حاضر نشدند به تمرین بپردازند تا این تیم بدون تمرین پا به مصاف برابر سایپای تهران بگذارد. این اتفاق در حالی رخ داد که ظاهرا کادر فنی استقلال تلاش کرد تا بازیکنان را به تمرین کردن مجاب کند  ولی آنها اظهارات اخیر حسن زمانی، عضو هیات‌مدیره را بهانه کردند و با اعلام اینکه بشدت از صحبت‌های او ناراحت هستند حاضر به تمرین نشدند. آنها به علیرضا  منصوریان گفتند که ما پول خود را چندین ماه است نگرفته‌ایم و انتظار نداشتیم که عضو هیات‌مدیره استقلال اینگونه به ما توهین کند. بعد از این صحبت‌ها باز هم کادر فنی تلاش کرد بازیکنان را راضی به تمرین کند اما این اتفاق رخ نداد تا استقلال بدون تمرین به مصاف سایپا برود. زمانی در واکنش به تمرین نکردن بازیکنان استقلال گفته بود حل مشکل مالی تیم وظیفه هیات‌مدیره است و نه کادر فنی و به نظر می‌رسد تصمیم بازیکنان استقلال در تحریم تمرین  در واکنش به همین صحبت باشد.

بازگشت احتمالی ترابی به ترکیب مقابل استقلال

ستاره ملی‌پوش تیم سایپا احتمالا مقابل اسقلال در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود. مهدی ترابی پس از درخشش در ترکیب سایپا و تیم‌ملی چند ماهی را به علت مصدومیت از دست داد. مهاجم کاذب مورد علاقه کارلوس کی‌روش حدود یک هفته است بعد از سپری کردن دوران نقاهت به تمرینات گروهی سایپا برگشته و در بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی نیز چند دقیقه برای تیمش در نیمه دوم به میدان رفت. ترابی حالا آمادگی جسمانی خوبی دارد و می‌تواند تیمش را به طور کامل مقابل استقلال همراهی کند. با توجه به محرومیت محمدرضا خلعتبری به علت 3 اخطاره بودن مقابل استقلال و اینکه احتمالا حسین فرکی جایگزینی بهتر از مهدی ترابی برای خلعتبری پیدا نمی‌کند، به نظر می‌رسد این مربی او را در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال قرار دهد.ترابی در بازی‌های ابتدایی فصل نمایش خوبی برای سایپا داشت و توانست موفقیت‌های خوبی را برای تیمش رقم بزند. بازگشت او به ترکیب سایپا نه‌تنها خبر خوبی برای خودروسازان است که مدافعان استقلال را نیز به تکاپو می‌اندازد تا در مسابقه امروز با حواس جمع‌تری به میدان بروند. از سوی دیگر ترابی انگیزه زیادی دارد بتواند بار دیگر توانایی‌هایش را نشان دهد تا دوباره جزو مردان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش برای دیدارهای آینده با قطر و چین باشد.

 

 

منبع: شریان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان