//
کدخبر: ۱۳۳۱ //

دوست استقلالی‌ها در پرسپولیس/ چقدر محترم!

دوست استقلالی‌ها در پرسپولیس/ چقدر محترم!

سروش رفیعی در حالی به پرسپولیس پیوست که چنین انتقالی تقریبا از چند هفته پیش قطعی به نظر می‌رسید. چندی پیش رضا افتخاری گفت: «دل سروش به ما نیست و او به استقلال نخواهد آمد» تقریبا همان زمان تراکتوری‌ها هم به سلسله مذاکرات‌شان با رفیعی پایان دادند تا اینطور به نظر برسد که هافبک تکنیکی فوتبال ایران تصمیمش را گرفته و قرار است پرسپولیسی شود. در این میان اما بین سروش رفیعی و هواداران استقلال هم روابط صمیمانه‌ای وجود داشت که شاید تا آخرین لحظه آنها را به حضور این بازیکن در جمع آبی‌ها امیدوار نگه داشت.

در هفته ماقبل پایانی لیگ پانزدهم و در جریان پیروزی سه بر دو تراکتورسازی بر استقلال در ورزشگاه آزادی، وقتی سروش رفیعی گل دوم تیم میهمان را به زیبایی به ثمر رساند اقدام به شادی نکرد که این کارش حسابی بحث‌برانگیز شد. معمولا بازیکنانی بعد از گلزنی شادی نمی‌کنند که برابر تیم سابق یا محبوب‌شان قرار گرفته‌اند. همین مساله باعث شد استقلالی‌ها تصور کنند سروش هوادار تیم آنهاست و ممکن است بعد از پایان خدمت به این تیم منتقل شود. البته رفیعی همان زمان توضیح داد که صرفا حضور هواداران پرشمار استقلال در ورزشگاه و ناراحتی آنها از عقب افتادن تیم‌شان باعث شده او از شادی کردن بپرهیزد.

دومین سوءتفاهم بین استقلالی‌ها و رفیعی همین چند هفته پیش به وجود آمد؛ جایی که پیش از جدال آبی‌ها با تراکتور در ورزشگاه آزادی، سروش از سوی هواداران تیم میزبان به شدت تشویق شد و البته به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. با توجه به اینکه در آن زمان گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تیم بعدی رفیعی وجود داشت، شاید خیلی‌ها این مساله را سند نزدیک شدن او به استقلال تلقی کردند، اما گذر زمان نشان داد رفیعی فقط به محبت استقلالی‌ها جواب داده است.

به هر حال واضح است که آبی‌ها از پیوستن سروش به پرسپولیس خوشحال نشده‌اند، اما همین رفتارهای محترمانه رفیعی باعث خواهد شد آنها با ستاره جدید سرخپوشان دوست باقی بمانند؛ بازیکنی که پس از پیوستن به پرسپولیس هم حاضر نشد شش نشان بدهد و برای استقلال کری بخواند.

 

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان