//
کدخبر: ۱۳۰۵۵ //

شفیعی: دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم/ فعلاً شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد، مشکلات مالی این باشگاه تبریزی هرچه زودتر برطرف شود.

شفیعی: دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم/ فعلاً شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

خالد شفیعی ضمن بیان این مطلب در مورد تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، ولی متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و هرچه زدیم به در بسته خورد. در این بازی شرمنده هواداران شدیم و واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. ما امسال در خانه نتایج خوبی نگرفتیم و این موضوع بر عملکردمان تأثیر منفی داشت.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که «آیا شانس تراکتورسازی برای قهرمانی کم نشده است؟»، تأکید کرد: طبیعتاً با توجه به شرایط جدول، شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است، ولی این دلیل نمی‌شود که ناامید شویم. در فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و ما به آینده امیدوار هستیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به وقت تلف کردن بازیکنان سایپا که با عصبانیت هم‌تیمی‌هایش همراه بود، گفت: سایپا آمده بود که امتیاز بگیرد و در نهایت به هدفش رسید. آنها از این نتیجه راضی بودند و با شیوه خاص‌شان مساوی گرفتند. این ما بودیم که ضرر کردیم.

شفیعی راجع به مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی گفت: من دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم. باشگاه در این مدت با مسائل مختلفی دست‌وپنجه نرم کرد و طبیعتاً هواداران هم نگران هستند. آنها با تیم‌شان زندگی می‌کنند و فقط امیدوارم که مشکلات اخیر باشگاه هرچه زودتر برطرف شود. ما امسال این هدف را داشتیم که دو جام به هواداران هدیه بدهیم و حداقل امیدوارم تا پایان فصل یک قهرمانی به آنها هدیه کنیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان