//
کدخبر: ۱۲۹۰۷ //

لقب جدید برای ستاره این روزهای استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال لقب جدیدی به مهاجم تیم خود دادند.

لقب جدید برای ستاره این روزهای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های فوتبال استقلال و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌رود که تاکنون استقبال خوبی از این دیدار نشده و تنها 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

 

* هواداران استقلال با دیدن کاوه رضایی ضمن تسلیت به او به دلیل درگذشت مادربزرگش، لقب جدیدی به او داده و مهاجم تیمشان را با شعار کاوه 30 ثانیه مورد تشویق قرار دادند. این بازیکن در بازی با التعاون در ثانیه‌های نخست موفق به گلزنی شد.

 

* هنگامی که داوران مشغول گرم کردن بودند محمد فنایی ناظر این دیدار به آنها گفت که لباس تیم سیاه‌جامگان هم مشکی است و با تاریک شدن هوا شما به مشکل می‌خورید به همین دلیل داوران باید لباس‌های مشکی خود را تغییر دهند اما داوران اعلام کردند که روز گذشته در جلسه هماهنگی حضور نداشته و تنها با خودشان یک دست لباس آورده‌اند.

 

* میلاد میداودی که در تیم سیاه‌جامگان حضور دارد و در استقلال هم بازی کرده است، با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. او دقایقی نیز با کاوه رضایی و جابر انصاری گفت‌وگو کرد.

 

* هرایر مگویان که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت. این بازیکن درباره وضعیت خود گفت: من می‌توانستم زودتر از این بازی کنم اما در یکی از تمرینات احساس درد کردم و ترجیح دادم که تا زمانی که خوب نشده‌ام به میدان نروم.

 

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند امید ابراهیمی که امروز نقش کاپیتانی استقلال را برعهده دارد به هم‌تیمی‌های خود گفت فقط بردن مهم نیست و باید بازی خوبی نیز انجام دهیم.

 

* مهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان‌های اول و دوم یکی به علت محرومیت و دیگری به خاطر مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

 

* رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در ورزشگاه حضور یافته است.

 

* برای سیاه‌جامگان در این بازی محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ و سالار افراسیابی به میدان می‌روند.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان