//
کدخبر: ۱۲۵۹۴۳ //

افشاگری آرام طبع علیه پرسپولیسی ها؛ رفتاری که در پرسپولیس با من شد را بگویم ، همه برایم گریه می‌کنید!

محمدامین آرام طبع که در پرسپولیس تهران به مشکلاتی مواجه شد و از این تیم شکایت کرد، روز گذشته با این باشگاه به توافق رسید؛ آرام طبع پس از توافق با مسئولان پرسپولیس گفت: من به احترام باشگاه پرسپولیس و دوستانی که در این تیم دارم از شکایتم صرف‌ نظر کردم و دوست نداشتم به دلیل شکایت من تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

افشاگری آرام طبع علیه پرسپولیسی ها؛ رفتاری که در پرسپولیس با من شد را بگویم ، همه برایم گریه می‌کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدامین آرام طبع بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این باشگاه رفتارهای خوبی با من نشد و اگر بخواهم آنها را بازگو کنم مردم برایم گریه خواهند کرد.

محمدامین آرام طبع در گفت‌وگویی، در خصوص توافقش با باشگاه پرسپولیس گفت:

    روز شنبه با من تماس گرفته شد تا به باشگاه بروم. من هم با وجود اینکه در پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه شده بودم به این باشگاه رفتم و با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ ای برگزار کردیم و درنهایت به توافق رسیدیم پس از دریافت چک مدت دار، از شکایتم در کنفدراسیون فوتبال آسیا صرف‌نظر کنم.

محمدامین آرام طبع ادامه داد:

    من دوستانی در پرسپولیس دارم که زحمات زیادی می‌کشند و این تیم می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و من به خاطر دوستانی که دارم از شکایتم صرف نظر کردم و نخواستم خللی در موفقیت‌های این تیم به وجود بیاید اما در باشگاه رفتار خوبی با من داشتند و می‌توانید از علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه و… بپرسید که چه رفتار بدی با من در پرسپولیس شد. با وجود همه این اتفاق‌ها برای اینکه برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی پیش نیاید من از شکایتم گذشتم و با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیم.

محمدامین آرام طبع بازیکن سابق پرسپولیس افزود:

    من بازیکن خوبی بودم و هدفم کمک به پرسپولیس بود، اما در این بین متأسفانه برخی افراد ناآگاه به صفحه شخصی من حمله کرده بودند و فحش‌های زیادی را برایم نوشتند اما آنها از واقعیت ماجرا خبر ندارند. اگر روزی بخواهم اتفاقاتی که در پرسپولیس با من شد را بگویم می‌توانم به اندازه یک کتاب صحبت کنم و همه برایم گریه کنند چون رفتار خوبی در این تیم با من نشد. اما برخی‌ها در این تیم با من رفتار خوبی نکردند که من آنها را نمی‌بخشم.

وی در ادامه بیان کرد:

    آن عده‌ای که در اینستاگرام به من فحاشی کردند هوادار واقعی پرسپولیس نبودند و من حساب آنها را از هواداران واقعی این تیم جدا می‌دانم اما آنها باید در آن دنیا پاسخ اتهامات و دشنام‌هایی را که به من دادند را بگیرند. من نخواستم برای پرسپولیس مشکلی ایجاد شود و به همین دلیل با وجود اتفاقاتی که رقم خورده بود با این باشگاه به توافق رسیدم. جا دارد از همین طریق از آقایان دهقان، ابراهیمی و گرشاسبی که زحمات زیادی کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان