//
کدخبر: ۱۲۵۹ //

حضور سروش و تبعات مثبت و منفی در پرسپولیس

سروش رفیعی سرانجام پای قرارداد با باشگاه پرسپولیس را امضا کرد تا یکی از مهمترین نقل و انتقالات زمستانی به سود سرخ پوشان تهران خاتمه یافته باشد اما این خرید تبعاتی هم داشته است.

حضور سروش و تبعات مثبت و منفی در پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز، سروش رفیعی رسما در زمستان پرسپولیسی شد تا پرونده یکی از مهمترین نقل و انتقالات فصل اینگونه بسته شود. با این حال به نظر می‌رسد انتقال سروش به پرسپولیس آنطور که از قبل تصور می‌شد خیلی هم خوشایند همه پرسپولیسی ها نبوده باشد.

 

هم پستی بودن سروش رفیعی با محسن مسلمان جایگاه ثابت این بازیکن در ترکیب سرخ پوشان را با خطر مواجه کرده و مسلمان نیز روز گذشته نارضایتی خود را از شرایط موجود به صورت غیر مستقیم نشان داد. هرچند باشگاه پرسپولیس و مسلمان تاکید دارند که مشکلی با حضور رفیعی در این تیم ایجاد نشده است اما اقدام هافبک پرسپولیس در فضای مجازی، نگرانی هایی را از این بابت ایجاد کرده است.

 

حال باید دید که برانکو مستقیما سروش را به جای مسلمان در ترکیب اصلی قرار می‌دهد و مسلمان را از ترکیب خارج می‌کند یا با دست زدن به یکسری جابجایی‌ها در درون زمین، مسلمان را در پست دیگری به بازی خواهد گرفت.  آنچه مسلم است این است که قطعا پرسپولیسی ها سروش رفیعی را برای نشستن روی نیمکت ذخیره های شان نگرفته‌اند. 

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان