//
کدخبر: ۱۲۵۳۰ //
میثاقیان؛

می خواهیم با پیروزی مقابل استقلال حکم بقای خود را امضا کنیم

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: «بدون شک مقابل استقلال پیش از شروع بازی بازنده نیستیم و برای همین با حداکثر تمرکز بازی می‌کنیم.»

به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر میثاقیان درباره حضورش در سیاه‌جامگان با وجود شرایط ناامید کننده‌ای که این تیم دارد، اظهار داشت: «من قصد نداشتم تا پایان فصل در تیمی مربیگری کنم اما وقتی دیدم تیم شهرم در شرایط خوبی نیست، پذیرفتم که در سیاه‌جامگان حاضر شوم و برای موفقیت تیم حداکثر تلاشم را بکنم.»

 

وی افزود: «قبول ندارم که شرایط تیم ناامید کننده است. اتفاقا در شرایطی هستیم که بچه‌ها برای حفظ تیم شان در لیگ برتر حاضرند از جان مایه بگذارند. ما با همه وجود تلاش می‌کنیم و سعی‌مان بر این است که در لیگ برتر ماندگار شویم. مدیریت باشگاه حمایت‌های لازم را از تیم انجام داده و در تمامی بازی‌هایی که داریم به نحوی بازی خواهیم کرد که امتیاز بگیریم. بدون شک ما پیش از شروع بازی بازنده نیستیم و برای همین با حداکثر تمرکز بازی می‌کنیم. تیم با یک پیروزی به لیگ برمی‌گردد و بعد از آن روحیه ما برای کسب امتیاز در بازی های پیش رو بیشتر هم می‌شود.»

 

سرمربی سیاه‌جامگان درباره دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی اظهارداشت: «پخش زنده این مسابقه کمک زیادی به بازیکنان ما کرده تا بهترین نمایش خود را برابر استقلال ارائه کنند. اینکه استقلال در بهترین وضعیت خود است برای ما اهمیت دارد اما دلیل نمی‌شود که این تیم برابر ما از پیش برنده باشد. تیم ما فاکتوری به نام انگیزه دارد که با اتکا به آن می‌رویم تا استقلال را در آزادی متوقف کنیم. بچه‌های سیاه‌جامگان می‌خواهند با نتیجه گرفتن برابر استقلال نشان دهند که در هفته‌های گذشته تنها بدشانسی بوده که نگذاشته آنها به نتیجه موردنظرشان برسند.»

 

میثاقیان درباره پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان بیان داشت: «این موضوع بیش از پیش به بازیکنان تیم کمک کرد تا بدون دغدغه به بازی با حریفان خود فکر کنند. ما می‌توانیم با چند پیروزی خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای همین باید از دیدار با استقلال به‌دنبال پیروزی‌هایی باشیم که حکم بقای ما را امضاء می‌کند.»

 

وی خاطرنشان کرد: «من قولی برای ماندن تیم در لیگ برتر نداده‌ام اما آنچه که در توان دارم خواهم گذاشت تا سهمیه‌ای از مشهد کم نشود و در فصل آینده هم دو نماینده در لیگ برتر داشته باشیم. این توانایی را در جوانان تیم دیده‌ام که بتوانند تیم شان را در لیگ حفظ کنند.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان