//
کدخبر: ۱۲۴۶۴ //

رضاییان: کریم باقری واقعیت را بگوید/ نتوانستم خودم را کنترل کنم!

رامین رضاییان از حضور در تمرین پرسپولیس محروم شده، اما او همچنان در شبکه های اجتماعی فعال است.

رضاییان: کریم باقری واقعیت را بگوید/ نتوانستم خودم را کنترل کنم!

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس در روزهایی که سرخپوشان به آرامش نیاز دارند از قهرمانی پرسپولیس می گوید اما اردوی این تیم را به همراه علیپور به هم ریخت تا برانکو و شاگردانش بازی سختی را در امارات سپری کنند و البته بدون آنها پیروز هم شدند.

 

رضاییان که بارها نشان داده بعد از حاشیه های زیاد تنها درصدد تبرئه خود است، این بار در واکنش به عدم حضورش در تمرین صبح پنجشنبه سرخپوشان نوشت: دوستان از من خواستند سر تمرین نرم و برم باشگاه اینجوری نبوده که خودم سر تمرین نرم ولی من از اقا کریم باقری خواهش میکنم خواهش میکنم بیاد و واقعیت رو بگه که اون روز چی شده و چه اتفاقی افتاد چون همه چیز را از نزدیک دید چون خسته شدم از بس تهمت شنیدم و نوشته های به دروغ رو دیدم... من تو ترکیب اصلی تیم بودم دلیلی نداشت کاری کنم ولی بخدا قسم یک اتفاقی افتاد که اصلا نتونستم خودم رو کنترل کنم که از همه شماها معذرت خواستم... ولی منم هر تصمیمی بگیرند اطاعت میکنم مهم قهرمانی پرسپولیس هست همین.

 

باید دید پرسپولیس که شانس اول قهرمانی در لیگ شانزدهم است با مشکلاتی که رضاییان و علیپور ایجاد کردند و مصدومیت و محرومیت چند بازیکن اصلی چطور کنار می آید و می تواند به جام برسد یا نه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان