//
کدخبر: ۱۲۴۶۲ //
برای بازی با نفت خیلی مشکل داریم؛

برانکو: نگران وضعیت سیدجلال هستیم/ باشگاه تکلیف رضاییان و علیپور را مشخص می کند

سرمربی پرسپولیس تهران آخرین وضعیت تیمش برای شروع مجدد لیگ را تشریح کرد.

 برانکو: نگران وضعیت سیدجلال هستیم/ باشگاه تکلیف رضاییان و علیپور را مشخص می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت تیمش برای شروع مجدد لیگ را تشریح کرد و گفت: مشکلاتی که برای دیدار با نفت داریم از خیلی هم گذشته است و شرایط سختی داریم. برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز پس از تمرین قرمزها آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر را تشریح کرد.

وی در ابتدای این نشست از خبرنگاران به خاطر تولد تبریکش تشکر کرد و گفت: تا روز بیست و نهم تمرینات پرسپولیس ادامه خواهد داشت و بعد از بازی با الریان در خدمت شما خواهیم بود تا ناهاری را با هم صرف کنیم.

برانکو درمورد مصدومیت وحید امیری گفت: وحید مشکل زیادی ندارد. اما مشکل اصلی ما سیدجلال است که باید در دو روز آینده وضعیتش را بررسی کنیم. اگر سیدجلال نباشد مشکلات زیادی در خط دفاعی خواهیم داشت. سروش هم مشکلی ندارد. بیرانوند هم از ناحیه انگشت مصدوم شد که او هم مشکلی ندارد.

وی درمورد صحنه درگیری رامین رضاییان و علی علیپور در امارات گفت: من خودم آن صحنه را ندیدم و آقای کریم باقری دید. بعد هم تصمیم گرفتیم که هر دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دهیم. از آقا کریم هم تشکر می کنم که حواسش به تیم و باشگاه هست.

برانکو درباره اینکه اگر باشگاه تصمیم بگیرد شما می پذیرید گفت: طبیعتا باشگاه باید درمورد این دو تصمیم بگیرد. حالا ببینیم باشگاه چه تصمیمی می گیرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه برای دیدار با نفت خیلی مشکل دارید گفت: از خیلی بیشتر است. ما قطعا پنج بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت و اگر سیدجلال و بیرانوند هم مصدوم باشند که می شود هفت بازیکن.

وی درباره استفاده از بازیکنانی که تاکنون بازی نکرده اند گفت: همه آنها آماده هستند و مشکلی برای بازی کردن ندارند. همه سرحال هستند و در تمرینات حضور خوبی داشته اند.

برانکو درخصوص نفت گفت: آنها تیم خیلی خوبی دارند. با گرفتن چند بازیکن از جمله تیموریان و شهباززاده هم شرایط بهتری پیدا کرده اند. آنها تیم عالی هستند.

سرمربی پرسپولیس درمورد گل نزدن های تیمش در دیدار برابر الوحده گفت: بله قبول دارم که موقعیت های زیادی را از دست می دهیم. ما در آن بازی می توانستیم پنج گل دیگر به الوحده بزنیم. با این حال مشکل گل نزدن را هنوز هم قبول دارم اما مهم این است که ما می بریم.

وی درمورد اینکه هشت امتیاز از تراکتورسازی کسر خواهد شد گفت: این موضوع ربطی به من ندارد و موضوع لیگ است که خودشان باید بدانند چکار کنند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان