//
کدخبر: ۱۲۲۳۷۰ //

فرصت طلبیِ سازمان لیگ؛ پول ندارید بمیرید!

سازمان لیگ از بی پولی تیم ها نهایت سوء استفاده را می برد.

فرصت طلبیِ سازمان لیگ؛ پول ندارید بمیرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

در آغاز لیگ آزادگان در فصل جدید تیم نفت تهران به دلیل عدم حضور در دو مسابقه پیاپی و داشتن مشکلات مالی فراوان از سوی سازمان لیگ و کمیته انضباطی به لیگ سوم ایران فرستاده شد و این تیم باید در دسته سوم به فعالیت خود ادامه دهد.

-85371

نفت تهران در گذشته

یمی که روگاری یکی از متمول ترین تیم های فوتبال ایران به حساب می آمد به دلیل بی پولی محکوم به فنا شد و باید این تیم را مانند دیگر تیم های ریشه دار سال های نه چندان دور فوتبال ایران یک تیم مرده به حساب بیاوریم که دیگر نام و نشانی از آن ها نخواهیم دید و شنید.

اکنون در هفته سوم این رقابت ها یکی دیگر از همین تیم های ریشه دار به ورطه نابودی افتاده است. سیاه جامگان مشهد نیز به دلیل مشکلات عدیده مالی نمی تواند مقابل تیم های رقیب خود حضور یابد و گویا سازمان لیگ که پیش از این لیگ آزادگان را با محروم کردن نفت تهران 17 تیمی کرده بود به فکر 16 تیمی کردن این رقابت ها افتاده است.

-755601

سیاه جامگان در گذشته

با چنین روندی که این سازمان در پیش گرفته است باید گفت که فاتحه تیم های بی پول خوانده شده است حال چه ریشه دار و قدیمی باشند چه یک تیم نوپا و در حال شکوفایی. بازیکنان این تیم ها را نیز باید نابود شده خواند زیرا بسیاری از آن ها دیگر نمی توانند جایی در تیم های هم رده این تیم ها در فوتبال ایران برای خود دست و پا کنند و مرگ زود هنگامی را برای تیم های باشگاهیِ بی پول و بازیکنان آن ها تصور کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان