//
کدخبر: ۱۲۱۱۹ //

دایی: اعتصاب ما ربطی به پرسپولیس نداشت / این پرسپولیس می تواند آسیا را هم فتح کند

مربی نفت تهران گفت: «پس از تعطیلی چند روزه، کار را شروع کردیم و تیممان در حال حاضر تمرینات تاکتیکی را انجام می دهد.»

دایی: اعتصاب ما ربطی به پرسپولیس نداشت / این پرسپولیس می تواند آسیا را هم فتح کند

به گزارش فرتاک نیوز، تمرینات نفت تهران پس از اعتصاب چند روزه آغاز شده است تا شاگردان علی دایی، خود را برای بازی با پرسپولیس آماده کنند.

 

محمد دایی برادر و دستیار علی دایی در خصوص شرایط این تیم برای بازی هفته آینده با پرسپولیس و همچنین مشکلات مالی آنها حرف هایی زده است.

 

با هم ماحصل صحبت های محمد دایی را می خوانیم:

 

 

* تمریناتمان را با صحبت های روحی روانی آغاز کردیم

بازیکنان تیم قرار بود طبق وعده ای که مدیریت باشگاه داده بود پولدار شوند اما این اتفاق نیفتاد. تصمیم دسته جمعی هم سبب شد تا اعتصاب کنند و بعد از آن هم برای احقاق حقوق های قبلی شان در همین نفت تهران و بقیه تیم ها به فدراسیون رفتند.

 

به هر حال علی آقا با آنها صحبت هایی را انجام دادند تا تمرینات را شروع کنیم و مدیران تیم هم مبالغ تعیین شده را پرداخت کنند. خوشبختانه پس از تعطیلی چند روزه، کار را شروع کردیم و تیممان در حال حاضر تمرینات تاکتیکی را انجام می دهد.

 

 

* با هر تیم دیگری هم بازی داشتیم اعتصاب می کردیم

شاید بعضی ها بگویند اعتصاب بازیکنان قبل از بازی با پرسپولیس درست نبوده است. من می خواهم دو مورد را در این باره ذکر کنم. اول اینکه پرسپولیس با سایر تیم ها برایمان فرقی نمی کند. ما کار خودمان را انجام می دهیم و به کارمان هم اعتقاد کامل داریم.

 

موضوع دوم اینکه پول بچه ها قرار بود در تاریخ تعیین شده پرداخت شود. وقتی این اتفاق در زمان مشخص نیفتاده است دیگر فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی داریم.

 

 

* این پرسپولیس می تواند آسیا را هم فتح کند

بدون شک مهره هایی که پرسپولیس در اختیار دارد به مراتب بهتر از قبل است. آنها بازی های خوبی را در لیگ برتر انجام می دهند. کار سختی پیش رو داریم اما ما هم نفت هستیم و به گفته اکثر کارشناسان، بازی ها فنی خوبی را انجام داده ایم. فینال جام حذفی هم رفته ایم اما به دنبال آسیایی شدن از طریق لیگ برتر هستیم.

 

باید بگویم این پرسپولیس می تواند در بازی های بعدی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد خوب ظاهر شود و قهرمانی آسیا را هم کسب کند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان