//
کدخبر: ۱۱۸۸۲۹ //

واکنش ها به ۹۰ شب گذشته؛ عادل فردوسی پور دروغ گو یا بزرگ نما است!؟

برنامه 90 دوشنبه شب، مورخ 22 مرداد 1397 پرحاشیه و جنجالی دنبال شد، تا جایی که برخی آن را یکطرفه و برخی دیگر حتی توهین آمیز خواندند.

واکنش ها به 90 شب گذشته؛ عادل فردوسی پور دروغ گو یا بزرگ نما است!؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 در برنامه شب گذشته 90 تلخی های فوتبال بیش از شیرینی ها و روی خوش آن بود، از آغاز بد برنامه با آیتم دردناک مرگ دو دانش آموز یزدی در اردوی مدرسه فوتبال یزد تا درگیری های تکراری و خونریزی ها در استادیوم غدیر اهواز و در نهایت ماجرای جنجالی و همیشگی نبرد پرحاشیه و جنجالی استقلال و تراکتورسازی، نود را به یکی از آتشین ترین شب های خود رساند تا حتی پس از پایان آن نیز ماجرا ها و درگیری های آن ادامه دار باشد.

اولین واکنش و اصلی ترین آن از سوی تبریزی ها نشان داده شد، چرا که آنان معتقد بودند عادل فردوسی پور در حقشان کوتاهی کرده است و با بزرگنمایی تیم محبوبشان را در جدال برابر استقلال مقصر دانسته است! چرا که از نگاه تی تی ها آنان مقصر نبوده اند و آبی ها علیه شان اقدام کرده بودند!

-525198

 تراکتورسازی و استقلال

این ادعای تبریزی ها به هیچ عنوان قابل استناد نیست! چرا که تصاویر تلویزیونی و گواه خبرنگاران و گزارشات رسمی سازمان لیگ همه و همه خبر از آغاز درگیری ها از سوی تبریزی ها و شکستن نرده ها و همچنین آسیب رسانی به استادیوم آزادی می دهد!

مشخص نیست هواداران تراکتورسازی چرا و به چه دلیل با فرافکنی به دنبال آن هستند که اشتباه خود را در پشت نام پرسپولیس و استقلال پنهان کنند! از نگاه آنها حتی سوال های نظرسنجی برنامه به طور کل اشتباه بوده است و می بایست عدم فرهنگ سازی مناسب در آن گنجانده می شده است! ادعایی که آن ها خود سال هاست فقط نام آن را به دوش می کشند و هرگز در عمل آن را ثابت نکرده اند.

-822338

 تراکتورسازی و استقلال

یکی از ادعای های بسیار تعجب برانگیز و ساده لوحانه سرخ های تبریز  این است که باید زنان به استادیوم ها اضافه شوند تا شعار ها و رفتارهای هنجار شکنانه از بیخ برچیده شود! مشخص نیست بر چه متر و معیاری این ادعا مطرح می شود و به چه امید حتی صحبت از آن را به میان آورده اند! چرا که آنان در رفتار با دیگر هموطنان مرد خود اقداماتی ترسناک، صدماتی را وارد می سازند، آنگاه به دنبال راه حل، پای زنان بی دفاع را به میان می کشند؟ فرافکنی تا کجا؟

-231106

پرسپولیس و استقلال خوزستان

حتی بسیاری از آنها معتقدند نود در شب گذشته نمی بایست استقلال خوزستان را مقصر این جنجال ها معرفی می کرده است! زیرا آنها انتقام هواداران فولاد خوزستان را در دیدار برابر پرسپولیس گرفته اند! منطقی که تبریزی ها از آن سخن می گویند از هیچ دری  قابل پذیرش نیست و نمی توان آن را حتی تحلیل و بررسی کرد جز اینکه بابت آن فقط باید تاسف خورد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان