//
کدخبر: ۱۱۸۵۱ //
جباری؛

استقلال در لیگ هم یکی از مدعیان است / آبی پوشان و لوکوموتیو صعود می کنند

استقلال در لیگ هم یکی از مدعیان است / آبی پوشان و لوکوموتیو صعود می کنند

استقلال در لیگ هم یکی از مدعیان است / آبی پوشان و لوکوموتیو صعود می کنند

به گزارش فرتاک نیـوز، علی جباری در رابطه با برتری استقلال مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: «یکی از بازی های خوب استقلال بود. چند بازیکن جوانی که در ترکیب بودند، به خودباوری لازم رسیده اند و توانستند در این بازی توانایی خود را به رخ حریف بکشند. فکر می کنم منصوریان شناخت خوبی از تیمش پیدا کرده و راه بردهای آسیایی را هم یاد گرفته تا از این پس شاهد برتری تیمش در آسیا هم باشیم.»

 

وی افزود: «فقط ای کاش در بازی اول هم استقلال می توانست حداقل امتیاز را کسب کند و الان بدون باخت به کارش ادامه می داد. با این شرایط استقلال در لیگ هم یکی از مدعیان است چون خیلی راحت راه دروازه حریفان را پیدا می کند و خط دفاعی نیز نسبت به ابتدای فصل ثبات بهتری پیدا کرده است. با این برد استقلال با روحیه خوبی ادامه بازی ها را دنبال می کند.»

 

پیشکسوت استقلال همچنین تصریح کرد: «خط دفاعی استقلال در بازی قبلی اشتباهاتی داشت اما در این بازی خیلی وضعیت بهتر بود. تقریبا نفراتی که در خط دفاعی بازی می کنند، ثبات پیدا کرده اند و به شناخت خوبی از هم رسیدند.»

 

جباری در ادامه درباره مدعیان صعود از این گروه افزود: «از نظر من استقلال و لوکوموتیو مدعیان اصلی صعود از این گروه هستند. الاهلی و التعاون هم بد نشان ندادند اما با بازی هایی که من دیدم، این 2 تیم را صعود کننده می دانم. البته الان همه تیم ها 3 امتیازی هستند و روی کاغذ شانس صعودشان یکی است.»

 

وی در پایان گفت: «جا دارد به استقلال خوزستان هم به خاطر دومین برد پیاپی اش در آسیا تبریک بگویم. این تیم نشان داده که با بضاعت کم می توان نتایج خوبی گرفت.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان