//
کدخبر: ۱۱۷۸ //

کودتای پیدا و پنهان برعلیه برانکو

طی چند سالی که کی روش بر مسند سرمربیگری تیم ملی قرار داشته است، هیچ گاه نتوانست با مربیان باشگاهی به ویژه پرسپولیس ارتباط خوبی برقرار نماید.

کودتای پیدا و پنهان برعلیه برانکو

ه گزارش فرتاک نیوز، در طی ۵ سالی که کی روش در فوتبال ایران حضور دارد او هیچگاه با مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران خوب نبود و رفتارهای او باژوزه سر مربی اسبق پرسپولیس و کرانچار سر مربی اسبق سپاهان و اخیرا با برانکو نمونه های از اثبات این ادعا در مورد کی روش است.

پس از موفقیت های پرسپولیس در فصل گذشته و روند رو به رشد این تیم در فصل جاری سوءرفتارهای کی روش آشکار تر شد او در اردوی پیش فصل پرسپولیسی ها خلل ایجاد کرد در تست پیش فصل پرسپولیسی ها همین کار را تکرار کرد او در هنگام انتخاب بازیکنان تیم ملی با دعوت از انصاری و عدم استفاده از او و بردنش به چین به نوعی صدای برانکو را در آورد و بعدها همین کار را با ماهینی نیز کرد و بسیار شایعات قوی وجود دارد که رفتن کنعانی زادگان و کاوه رضائی به استقلال عدم دعوت از بازیکنان سابق تیم ملی که به استقلال رفته و فرصت حضور در تیم های باشگاهی که تنها برای استقلال میسر می شد گوشه هایی دیگر از سو ءرفتارهای او است

بیانه های کی روش بیشتر جنبه های شخصی داشت و با سر مربی پرسپولیس بسیار نامحترمانه بر خورد می کرد و در برنامه ۹۰ شاهد بودیم که عادل فردوسی پور یکی از حامیان همیشگی کی روش موفق نشد برانکو ایوانکوویچ را وادار به اقرار به اشتباه کند و خیلی جالب بود که در فردای این صحبت ها ۷ بازیکن پرسپولیس به تهران برگردانده و کمک های او بازیکنان پرسپولیس را تهدید می کنند که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند .

در این بین عاشقان بی قید و شرط کی روش این حادثه را با حذف ۶ بازیکن تیم شاهین در المپیک ۱۹۶۴ از تیم ملی مقایسه می کنند و خواهان تنبیه بازیکنان پرسپولیس می شوند که هیچ تقصیری ندارند و این حادثه را بر سرپیچی مستقیم رحمتی مقایسه می کنند اما واکنش ها این گونه تمام نمی شود در داخل ایران اکثریت به سو رفتار کی روش واکنش نشان می دهند و کار او را مغایر با هر پروتکل بین المللی می دانند اما کی روش بار دیگر بیانه می دهد و  برانکو را متهم می کنند و بازیکنانش را تهدید اما امروز شایعه دو باره مطرح است کی روش استعفا می دهد.

سوال این است او به چه دلیل استعفا می دهد؟ در این میان اعتراض منطقی برانکو که تازه بخاطر آن قرار است توبیخ هم شود !! دلیل استعفا است؟

سر مربی ای که استعفا می خواهد بدهد چرا هنوز بازیکنان را در دوبی نگاه داشته و بازی تدارکاتی انجام می دهد ؟

چرا این استعفا شفاهی است؟ علت استعفا چیست؟ آیا در شروع نیم فصل دوم قرار است بار دیگر برانکوویچ را از میدان به در کنند؟

به نظر می رسد استعفای کی روش قطعه دیگری از کودتا علیه ایوانکوویچ است.

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان