//
کدخبر: ۱۱۴۵۲ //

لحظه‌شماری استقلال برای دستیابی به اولین امتیازات آسیایی

هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از فردا پیگیری خواهد شد و استقلال‌های ایران باید به مصاف حریفان خود بروند.

لحظه‌شماری استقلال برای دستیابی به اولین امتیازات آسیایی

 هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از فردا (دوشنبه) پیگیری خواهد شد که در این روز تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب دیدارهایی از گروه‌های A و B مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند.

استقلال - التعاون عربستان

شاگردان علیرضا منصوریان برخلاف نتایج خوب‌شان در لیگ برتر ایران، در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات شکست خوردند. خستگی، بی‌تجربگی بازیکنان جوان، اشتباهات سیدمهدی رحمتی و مدافعان و دلایل دیگر باعث شد استقلال شکست بخورد. حالا استقلال برای اینکه از غافله مدعیان عقب نماند، نیاز به سه امتیاز بازی با نماینده عربستان دارد. التعاون در بازی اول خود لوکوموتیو ازبکستان را با یک گل شکست داده و با روحیه خوب به مصاف استقلال می‌آید. استقلالی‌ها بعد از شکست مقابل نماینده امارات روی لبه تیغ قرار دارند، طوری که اگر نتیجه نگیرند وارد بحران شده و صعودشان در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. شاگردان جوان منصوریان این فصل بازی‌های بزرگی را به سلامت رد کرده‌اند و اگر بدون استرس بازی کنند می‌توانند برابر نماینده نه چندان قدرتمند عربستان نتیجه بگیرند. نکته‌ای که علیرضا منصوریان باید به شاگردانش گوشزد کند، عدم دریافت کارت زردهای بی‌مورد است. بازیکنانی چون امید ابراهیمی، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی در بازی با الاهلی کارت زرد گرفتند و اگر در دیدار برابر التعاون کارت بگیرند، از بازی هفته سوم محروم خواهند شد.

منصوریان در تمرینات روزهای اخیر بیشتر کارهای تهاجمی را برای شاگردانش طراحی کرده و قصد دارد برخلاف بازی با الاهلی با شیوه تهاجمی به مصاف التعاون برود. منصوریان خوب می‌داند که لغزش در این بازی شاید به بهای فراموش کردن صعود از مرحله گروهی تمام شود، هر چند که بازی‌های زیادی تا پایان مرحله گروهی مسابقات باقی مانده است. بنابراین تلاش استقلال و منصوریان این است که برخلاف بازی اول، کمتر در فاز دفاعی قرار بگیرند و بیشتر حمله کنند.

الجزیره امارات - استقلال خوزستان

استقلال خوزستان تنها نماینده ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا بود که مقابل حریف خود به برتری رسید. شاگردان اکبر پورموسوی در دیدار برابر الفتح عربستان با یک گل برنده شدند تا سه امتیازی حیاتی بگیرند. نماینده کشورمان با وجود شرایط خوبی که دارد، باید مراقب بازی با الجزیره امارات باشد. آنها برابر تیمی به برتری رسیدند که شرایط خوبی در لیگ عربستان نداشت، اما الجزیره امارات تیمی به نسبت قوی‌تر از التفح عربستان است و شرایط مطلوبی در لیگ امارات دارد. شاگردان پورموسوی در بازی فردا شب دو حالت دارند، اینکه با گرفتن امتیاز شرایط خوب خودشان را بهتر کرده یا با شکست، شیرینی برد هفته گذشته را تلخ کنند. الجزیره در گام نخست مقابل الریان قطر شکست سنگین 3 بر صفر را متحمل شد تا این تیم زخم خورده با همه توانش برابر نماینده کشورمان به میدان برود. استقلال خوزستان می‌تواند از دستپاچگی حریف که قصد پیروزی دارد، استفاده کرده و با گرفتن امتیاز شرایط خودش را بهتر کند.

به گزارش تسنیم، برنامه بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه - 9 اسفند 95

گروه A

لوکوموتیو تاشکند - الاهلی امارات، ساعت 14:30

استقلال - التعاون عربستان، ساعت 19

گروه B

الفتح عربستان - لخویای قطر، ساعت 18:40

الجزیره امارات - استقلال خوزستان، ساعت 19

ﺳﻪشنبه - 10 اسفند 95

گروه C

بنیادکار ازبکستان - العین امارات، ساعت 16:30

ذوب‌آهن - الاهلی عربستان، ساعت 18:45

گروه D

الوحده امارات - پرسپولیس، ساعت 18:40

الهلال عربستان - الریان قطر، ساعت 20:15

گروه E

اولسان هیوندای - بریزبن رور ساعت 14:30

میوآنگتونگ یونایتد - کاشیما آنتلرز، ساعت 16

گروه F

اوراوارد - اف سی سئول، ساعت 14

شانگهای SIPG - وسترن سیدنی، ساعت 16

چهارشنبه - 11 اسفند 95

گروه G

سوون سامسونگ - گوانگژو چین، ساعت 13:30

ایسترن هنگ کنگ - کاوازاکی، ساعت 15:30

گروه H

گامبا اوزاکا - ججو یونایتد کره جنوبی، ساعت 14:30

جیانگسو - آدلاید یونایتد، ساعت 15:05

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان