//
کدخبر: ۱۱۳۱۰۶ //

فاش شد ! این ستاره در نیم فصل دوم به طور قطع از پرسپولیس جدا می شود ! ستاره ذوبی ها مورد توجه برانکو …

رشید مظاهری برای نیم‌فصل رضایتنامه می‌خواهد.

فاش شد ! این ستاره در نیم فصل دوم به طور قطع از پرسپولیس جدا می شود ! ستاره ذوبی ها مورد توجه برانکو …
به گزارش فرتاک نیوز،

احتمال حضور رشید مظاهری در پرسپولیس جدی تر شده است

رشید مظاهری از مدت ها پیش مورد توجه پرسپولیسی ها بوده است و حال بنظر می رسد حضورش در پرسپولیس جدی تر شده است . علیرضا بیرانوند که در جام جهانی عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست پنالتی رونالدو را نیز مهار کند از چند تیم پیشنهاد داشت و یکی از تیم هایی که به شدت خواهان اوست  فنرباغچه ترکیه می باشد.

شنیدیم علیرضا بیرانوند یک پیشنهاد اروپایی دارد که طرف مقابل حاضر است تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر ایران برای این گلر ملی‌پوش صبر کند. زمانی که محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به پایان رسیده و این باشگاه به راحتی می‌تواند بازیکن بخرد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دروازه‌بان دوم تیم ملی هم ابراز تمایل کرده تا در پرسپولیس توپ بزند و حتی زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه رشید مظاهری خواستار رضایتنامه برای نیم‌فصل دوم شده است.

رشید مظاهری خوب می‌داند در صورت لژیونر شدن علیرضا بیرانوند می‌تواند در پرسپولیس بیشتر دیده شود. گلر پرسپولیس یا همین‌طور استقلال بودن این مزیت را دارد که می‌تواند حمایت هواداران و رسانه‌ها را به دنبال داشته باشد.

دروازه‌بان کنونی ذوب‌آهن اصفهان به طور حتم در پرسپولیس شانس بیشتری برای شماره یک شدن در تیم ملی خواهد داشت و… البته باید دید سعید آذری و دوستان اجازه می‌دهند رشید مظاهری در نیم‌فصل دوم شاگرد برانکو شود؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان